AMPLI (APL): Informacja o rejestracji zmian w statucie emitenta - raport 8

Raport bieżący nr 8/2021

Podstawa Prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

GIEŁDA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH

POLSKA AGENCJA PRASOWA.

Informacja o rejestracji zmian w statucie emitenta

Zarząd Spółki AMPLI S.A. w upadłości układowej informuje, iż w dniu 4 sierpnia 2021 r. uzyskał informację o rejestracji zmian w statucie AMPLI S.A. w upadłości układowej.

Postanowieniem z dnia 21 lipca 2021r. (stanowiącym datę rejestracji zmian statutu) Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego postanowił wpisać zmiany w Statucie AMPLI S.A. w upadłości układowej, polegające na tym, iż:

Reklama

1) Paragraf 19 Statutu Spółki w miejsce dotychczasowego otrzymuje następujące, nowe brzmienie:

"§ 19

Rada Nadzorcza składa się z 5 (pięciu) do 10 (dziesięciu) członków wybieranych przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy na 5 - letni okres wspólnej kadencji.”

2) Paragraf 23 ust. 2 Statutu Spółki w miejsce dotychczasowego otrzymuje następujące, nowe brzmienie:

"2. Zarząd jest powoływany przez Radę Nadzorczą na 5 - letni okres wspólnej kadencji. z tym, że członkowie pierwszego Zarządu na 2 lata.”

Powyższe zmiany zostały wprowadzone na mocy uchwały nr 16 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia AMPLI S.A. w upadłości układowej z dnia 29 czerwca 2021 w sprawie zmiany Statutu Spółki.

Zmiany te nie dotyczyły kapitału zakładowego Spółki.

W związku z wprowadzeniem powyższych zmian statutu, emitent, na mocy uchwały nr 17 Walnego Zgromadzenia AMPLI S.A. w upadłości układowej z dnia 29 czerwca 2021r. ustalił tekst jednolity Statutu Spółki uwzględniający te zmiany o treści wskazanej w Załączniku do niniejszego Raportu.

Załącznik do raportu:

Tekst jednolity Statutu AMPLI S.A. w upadłości układowej o treści ustalonej uchwałą nr 17 Walnego Zgromadzenia AMPLI S.A w upadłości układowej z dnia 29 czerwca 2021r.

Raport jest przekazywany na podstawie § 5 pkt 1 i § 6 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim z dnia 29 marca 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 757), a także art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzenia instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2021-08-04Waldemar MaduraPrezes Zarządu

Załączniki

Archiwum.zip
Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »