AMPLI (APL): Informacja o rejestracji zmian w statucie emitenta - raport 8
Raport bieżący nr 8/2021
Podstawa Prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
GIEŁDA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
POLSKA AGENCJA PRASOWA.
Informacja o rejestracji zmian w statucie emitenta
Zarząd Spółki AMPLI S.A. w upadłości układowej informuje, iż w dniu 4 sierpnia 2021 r. uzyskał informację o rejestracji zmian w statucie AMPLI S.A. w upadłości układowej.
Postanowieniem z dnia 21 lipca 2021r. (stanowiącym datę rejestracji zmian statutu) Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego postanowił wpisać zmiany w Statucie AMPLI S.A. w upadłości układowej, polegające na tym, iż:
1) Paragraf 19 Statutu Spółki w miejsce dotychczasowego otrzymuje następujące, nowe brzmienie:
"§ 19
Rada Nadzorcza składa się z 5 (pięciu) do 10 (dziesięciu) członków wybieranych przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy na 5 - letni okres wspólnej kadencji.”
2) Paragraf 23 ust. 2 Statutu Spółki w miejsce dotychczasowego otrzymuje następujące, nowe brzmienie:
"2. Zarząd jest powoływany przez Radę Nadzorczą na 5 - letni okres wspólnej kadencji. z tym, że członkowie pierwszego Zarządu na 2 lata.”
Powyższe zmiany zostały wprowadzone na mocy uchwały nr 16 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia AMPLI S.A. w upadłości układowej z dnia 29 czerwca 2021 w sprawie zmiany Statutu Spółki.
Zmiany te nie dotyczyły kapitału zakładowego Spółki.
W związku z wprowadzeniem powyższych zmian statutu, emitent, na mocy uchwały nr 17 Walnego Zgromadzenia AMPLI S.A. w upadłości układowej z dnia 29 czerwca 2021r. ustalił tekst jednolity Statutu Spółki uwzględniający te zmiany o treści wskazanej w Załączniku do niniejszego Raportu.
Załącznik do raportu:
Tekst jednolity Statutu AMPLI S.A. w upadłości układowej o treści ustalonej uchwałą nr 17 Walnego Zgromadzenia AMPLI S.A w upadłości układowej z dnia 29 czerwca 2021r.
Raport jest przekazywany na podstawie § 5 pkt 1 i § 6 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim z dnia 29 marca 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 757), a także art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzenia instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2021-08-04 | Waldemar Madura | Prezes Zarządu | |||