Reklama

ZUE (ZUE): Informacja o zawarciu znaczącej umowy przez podmiot zależny

Raport bieżący nr 8/2012
Podstawa prawna:

Reklama

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd ZUE S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") podaje do publicznej wiadomości, iż w dniu 16 kwietnia 2012 roku, Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie S.A., podmiot zależny od Spółki ("Podwykonawca") zawarł umowę ("Umowa") z Swietelsky Baugesellschaft mbh z siedzibą w Linzu, działającą przez: Swietelsky Baugesellschaft M.B.H Sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Krakowie ("Wykonawca").

Przedmiot Umowy obejmuje przebudowę stacji Tarnów Mościce (km 72,8 - 74,6) w zakresie robót torowych, odwodnieniowych oraz budowlanych, w ramach realizacji zadania: "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej Kraków - Medyka - granica państwa na odcinku Biadoliny - Tarnów w km 61,300 - 80,200 w ramach Projektu "Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków - Rzeszów, etap III", ("Kontrakt Główny"), zawartego dnia 10 listopada 2010 roku z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A. z siedzibą w Warszawie ("Zamawiający"), przez Konsorcjum firm w skład którego wchodzą:

1) OHL ŹS, a.s. (Pełnomocnik konsorcjum),

2) Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie S.A. (Partner konsorcjum),

3) Swietelsky Baugesellschaft M.B.H (Partner konsorcjum),

4) ZUE S.A. (Partner konsorcjum),

zwane dalej ("Konsorcjum").

Spółka informowała o zawarciu umowy na Kontrakt Główny w raporcie bieżącym nr 22/2010 z dnia 11 listopada 2010 roku.

Wartość Umowy brutto: 26 668 850,68 PLN

Wartość Umowy netto: 21 681 992,42 PLN

Termin realizacji przedmiotu Umowy: 31 grudnia 2014 roku

Zapisy dotyczące kar umownych (odszkodowań umownych) zawartych w Kontrakcie Głównym znajdują analogiczne zastosowanie w niniejszej Umowie w stosunku do Podwykonawcy i Wykonawcy tj.:

Podwykonawca zapłaci Wykonawcy :

1) odszkodowanie umowne za przekroczenie czasu na ukończenie przedmiotu umowy w wysokości 0,1 % całkowitej wartości brutto umowy za każdy dzień,

2) odszkodowanie umowne za wpisanie nieprawdziwych informacji dotyczących kadry kierowniczej w wysokości 1% całkowitej wartości brutto umowy,

3) odszkodowanie umowne za przekroczenie czasu wyznaczonych zamknięć torowych w wysokości 0,05 % całkowitej wartości brutto umowy,

4) maksymalna kwota odszkodowań umownych w wysokości 15 % całkowitej wartości brutto umowy.

Wykonawca nie będzie nakładał na Podwykonawcę kar umownych w przypadku, gdy kary umowne zostaną nałożone przez Zamawiającego na Konsorcjum, a Podwykonawca odpowiedzialny za ich powstanie zostanie nimi obciążony (zasada unikania dublowania kar umownych).

Umowa została uznana za znaczącą z uwagi na fakt, iż wartość jej przedmiotu przekracza 10% wartości kapitałów własnych Spółki.

Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
Wiesław Nowak - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: Emitent | Kraków

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »