Reklama

URSUS (URS): Informacja w sprawie korespondencji z NCBR - raport 43

Raport bieżący nr 43/2019

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 41/2019 z dnia 3 czerwca 2019 r. Zarząd URSUS S.A. w restrukturyzacji informuje, iż w dniu 4 czerwca 2019 r. Konsorcjum URSUS BUS, w skład którego wchodzi Emitent, w odpowiedzi na złożone w dn. 3 czerwca 2019 r. dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia w postępowaniu NCBR o udzielnie zamówienia publicznego (NR 44/17/PI) na opracowanie i dostawę typoszeregu innowacyjnych pojazdów bezemisyjnego transportu publicznego, uzyskało informację zwrotną informującą o brakach formalnych w przedłożonej do NCBR dokumentacji. Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ustanowiło termin na dostarczenie brakujących dokumentów do 7 czerwca 2019 r.

Reklama

Jednocześnie w dniu 4 czerwca 2019 r. Konsorcjum URSUS BUS, w skład którego wchodzi Emitent, w odpowiedzi na uzyskaną z NCBR odpowiedź informującą o braku zgody na wydłużenie terminu dostarczenia dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz pozostałych wymaganych informacji z dn. 3 czerwca 2019, wystosowało pismo do władz NCBR z prośbą o ponowne przeanalizowanie sprawy wydłużenia przedmiotowego terminu. Zgodnie z pismem Konsorcjum Ursus Bus w skład którego wchodzi Emitent podtrzymało swoją prośbę o wydłużenie terminu przez NCBR do dnia 29 czerwca 2019 r.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2019-06-04Tomasz ZadrogaPrezes Zarządu
2019-06-04Agnieszka BiałaWiceprezes Zarządu
2019-06-04Michał NidzgorskiWiceprezes Zarządu
2019-06-04Agnieszka WiśniewskaProkurent
2019-06-04Joanna Lisowska-JanowskaProkurent

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »