Reklama

MNI (MNI): Informacja Zarządu MNI SA w przedmiocie zmian strategii w obszarze telekomunikacyjnym Grupy.

Raport bieżący nr 40/2013

Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd MNI SA z siedzibą w Warszawie (Spółka) przekazuje do publicznej wiadomości informację o planowanej zmianie strategii rozwoju w obszarze telekomunikacyjnym Grupy MNI, skoncentrowanym w chwili obecnej przede wszystkim w spółce zależnej MNI Telecom z siedzibą w Radomiu.

Reklama

Po analizie aktualnej sytuacji na rynku usług telekomunikacyjnych, uwzględniając nowe trendy oraz możliwości technologiczne spółek grupy i zakres ich pełnej oferty produktowej, podjęta została decyzja o wydzieleniu z MNI Telecom SA części infrastrukturalnej, w skład której wchodzą między innymi:

•centrum kolokacji Warszawie,

• ringi światłowodowe w Warszawie, Łodzi, Białymstoku,

•międzymiastowa sieć światłowodowa licząca blisko 1000 km,

•miejskie sieci dostępowe w blisko 50 miastach.

,

W oparciu o posiadane i rozbudowywane zasoby infrastrukturalne:

•sieć szkieletowa na terenie województwa małopolskiego o długości 700 km,

•sieci dystrybucyjnej na terenie województwa małopolskiego o długości 2 300 km,

•punkty dostępowe do sieci szkieletowej w 19 miastach powiatowych na terenie województwa małopolskiego, z możliwością świadczenia usług kolokacyjnych,

•245 punktów dostępowych do sieci dystrybucyjnej na terenie Małopolski,

•punkty styku Małopolskiej Sieci Szerokopasmowej z sieciami światłowodowymi województw: świętokrzyskiego, podkarpackiego i śląskiego,

świadczone będą usługi zarówno dla części abonenckiej Grupy jak również na rzecz innych operatorów.

Cześć abonencka pozostanie w dotychczasowej strukturze spółki MNI Telecom SA, która po wydzieleniu części infrastrukturalnej zmieni swoją nazwę na MNI Centrum Usług.

Dodatkowymi celami stawianymi przed MNI Centrum Usług będzie:

•zwiększenie sprzedaży i udziału w rynku obszarze usług convenience store

•zwiększenie przychodu przypadającego na zarejestrowanego klienta bazy spółek grupy MNI

•zwiększenie retencji klientów grupy MNI

•uzyskanie synergii zasobów grupy MNI w ich monetyzacji – wykorzystanie kanałów medialnych do komunikacji oraz kolportażu oferty MNI, dosprzedaż usług innych spółek grupy do baz własnych i pozyskanych, oferowanie usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych, telekomunikacyjnych, reklamowych jak też sprzedaż urządzeń i akcesoriów.

Głównymi kanały sprzedaży spółki MNI Centrum Usług będą:

•sieci partnerskie wielkopowierzchniowych sklepów bez specjalizacji,

•sprzedaż telefoniczna (Call Center własne spółek grupy MNI),

•sprzedaż bezpośrednia w sieci własnej sklepów detalicznych i Punktów Obsługi Klienta (POK) – na bazie punktów obsługi MNI CU oraz franczyza,

•sieć sprzedaży door-2-door, obsługiwana przez bezpośrednich sprzedawców własnych lub kontraktowanych.

Działania marketingowe MNI Centrum Usług będą obejmowały zarówno obszar ATL jak i BTL

(z wykorzystaniem grupy kanałów iTV, telemarketing oraz działania typu outdoor z wybranymi partnerami sprzedażowymi).

W obszarze public relations dla Grupy, MNI Centrum Usług prowadzić będzie intensywne działania promocyjne i edukacyjne nt. nowych kierunków rozwoju zarówno Grupy MNI jaki i wybranych spółek, z uwzględnieniem obecnego stanu zaawansowania prowadzonych prac oraz planowanych strategicznych działaniach rozwojowych.

Podstawa prawna:

Art. 56 ust.1. pkt.1 Ustawy o ofercie publicznej… (Dz. U. z 2005 r. nr 184, poz. 1539 ze zm.)– informacje poufne;


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2013-10-14 Andrzej Piechocki Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »