NGGAMES (NGG): NO GRAVITY GAMES SA (23/2023) Podsumowanie wyników kampanii promocyjnej "Chills and Thrills Halloween Giveaway" - raport 23/2023
Raport bieżący 23/2023
Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
W nawiązaniu do treści raportu bieżącego ESPI nr 22/2023 z dnia 31 października 2023 roku, Zarząd No Gravity Games S.A. z siedzibą w Warszawie (Emitent) informuje, że podsumował wyniki sprzedaży gier w ramach kampanii promocyjnej "Chills and Thrills Halloween Giveaway", zrealizowanej przez Emitenta w dniach 25-31 października 2023 roku na konsoli Nintendo Switch w rejonie America. Emitent informuje, że dane sprzedażowe wskazują, że gry biorące udział w promocji (tj. Inner Voices, Pandemic Shooter, Creepy Tale, Body of Evidence, Connection Haunted i Dream Alone) zanotowały średnio 400 proc. wzrost sprzedaży względem pozostałych gier z segmentu Teen+ znajdujących się w portfolio Emitenta.
Emitent wskazuje, że w związku z bardzo dobrymi pozycjami promowanych gier Emitenta w rankingu sprzedaży (digital), całe portfolio gier Emitenta zanotowało średni dodatni wzrost sprzedaży, także po zakończeniu promocji.
Powyższe oznacza, że Emitent odnotował w październiku 2023 roku sprzedaż istotnie wyższą niż w tym samym okresie w roku 2022. Jednocześnie Emitent wskazuje, że wyniki kampanii promocyjnej "Chills and Thrills Halloween Giveaway" wpłyną w istotny sposób na sprzedaż i wyniki osiągnięte przez Emitenta w IV kwartale 2023 roku i całym roku 2023.
Jednocześnie, w nawiązaniu do treści raportu bieżącego EBI nr 11/2023 z dnia 6 listopada 2023 roku, Emitent wskazuje, że w grudniu 2023 roku przeprowadzona zostanie coroczna kampania promocyjna dla wybranych gier z portfolio Emitenta, na konsole Nintendo Switch w rejonie Ameryki Północnej. Emitent zakłada, że podobnie jak roku 2022, dzięki takiej kampanii promocyjnej Emitent uzyska istotny wzrost sprzedaży, co przełoży się na wyniki Emitenta w roku 2023.