Reklama

EMPERIA (EMP): NWZA z dnia 4 marca 2010 roku - wykaz akcjonariuszy

Raport bieżący nr 10/2010
Podstawa prawna:

Reklama

Art. 70 pkt 3 Ustawy o ofercie - WZA lista powyżej 5 %

Zarząd Emperia Holding S.A. przekazuje wykaz akcjonariuszy, posiadających co najmniej 5% głosów na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Emperia Holding S.A. w dniu 4 marca 2010 roku. Na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu reprezentowane były akcje dające 6 539 679 (sześć milionów pięćset trzydzieści dziewięć tysięcy sześćset siedemdziesiąt dziewięć) głosów.

1. AVIVA OFE AVIVA BZ WBK - liczba głosów: 1.500.000. Procentowy udział

w liczbie głosów na NWZA w dniu 4.03.2010: 22,9%, Procentowy udział w ogólnej liczbie głosów: 9,9%

2. Jarosław Wawerski - liczba głosów: 1.090.537. Procentowy udział w liczbie głosów na NWZA w dniu 4.03.2010: 16,7%, Procentowy udział w ogólnej liczbie głosów: 7,2%

3. Artur Kawa - liczba głosów: 1.000.086. Procentowy udział w liczbie głosów na NWZA

w dniu 4.03.2010: 15,3%, Procentowy udział w ogólnej liczbie głosów: 6,6%

4. Wawerski Edward - liczba głosów: 391 247. Procentowy udział w liczbie głosów na NWZA w dniu 4.03.2010: 6,0%, Procentowy udział w ogólnej liczbie głosów: 2,6%

5. Wasiński Władysław - liczba głosów: 372 879. Procentowy udział w liczbie głosów na NWZA w dniu 4.03.2010: 5,7%, Procentowy udział w ogólnej liczbie głosów: 2,5%

6. Wawerski Grzegorz - liczba głosów: 353 738. Procentowy udział w liczbie głosów na NWZA w dniu 4.03.2010: 5,4%, Procentowy udział w ogólnej liczbie głosów: 2,3%

7. Rudnicki Jarosław - liczba głosów: 333 051. Procentowy udział w liczbie głosów na NWZA w dniu 4.03.2010: 5,1%, Procentowy udział w ogólnej liczbie głosów: 2,2%
Elżbieta Świniarska - Dyrektor Ekonomiczny

Dowiedz się więcej na temat: Emperia Holding SA | marca | Holding | Raport bieżący

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »