Reklama

BOS (BOS): Odpowiedź na pytanie akcjonariusza udzielona w trybie art. 428 KSH

Raport bieżący nr 12/2019

Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zgodnie z § 19 pkt 12 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz.U. z 2018 r., poz. 757), Zarząd Banku Ochrony Środowiska S.A. z siedzibą w Warszawie ("Bank”) niniejszym przekazuje informacje udzielone Akcjonariuszowi w trybie art. 428 § 5 Kodeksu spółek handlowych w związku z jego pytaniem skierowanym do Zarządu podczas obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki w dniu 18 czerwca 2019 roku, brzmiącym: "Jakie są podstawowe kryteria oceny efektywności marketingu w Banku?”

Reklama

Zarząd Banku udzielił następującej odpowiedzi:

Podstawowym kryterium oceny efektywności działań marketingowych jest metoda ilościowa, umożliwiająca analizę wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży poprzez np. zwiększenie liczby wniosków, zawartych umów, pozyskania leadów, generowania ruchu na stronie www, wywoływanie akcji u odbiorcy przekazu marketingowego (konwersja w narzędziach internetowych).

Działania marketingowe są analizowane pod kątem wielkości grupy docelowej, do której kierowany jest przekaz marketingowy, w stosunku do ceny narzędzia marketingowego. Dyscyplina finansowa wynikająca z Planu Naprawczego realizowanego przez Bank narzuca konieczność selekcji narzędzi marketingowych a tym samym wykluczenia tych, które co prawda skierowane są do szerokiego grona odbiorców, lecz których wykorzystanie ze względu na wysoką cenę bez zapewnienia odpowiedniej częstotliwości przekazu marketingowego okazałoby się nieskuteczne. Bank wykorzystuje do informowania o ofercie produktowej media tradycyjne oraz internetowe a także kanały społecznościowe. Bank także buduje wizerunek eksperta finansowego poprzez swoją obecność na różnorodnych konferencjach i targach.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2019-06-28 Bogusław Białowąs Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: 19+

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »