CHERRY (CHP): Otrzymanie postanowienia o zabezpieczeniu należność od KuuHubb Oy zgodnie z prawem fińskim - raport 17

Raport bieżący nr 17/2019

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Cherrypick Games S.A. ("Emitent”, "Spółka”) informuje, iż dzisiaj otrzymał informację o skutecznym zajęciu przez komornika fińskiego aktywów (rachunek bankowy) KuuHubb Oy z siedzibą w Helsinkach ("Kuu Hubb”) na łączną kwotę 300.000 euro, która odpowiada sumie zaległych należności Emitenta od KuuHubb wynikających z umowy sprzedaży praw do gry My Hospital ("Umowa”).

Zajęcie zostało dokonane w wykonaniu decyzji Sądu fińskiego o tymczasowym zabezpieczeniu roszczeń Emitenta wynikających z Umowy na majątku KuuHUbb do kwoty 1,2 mln euro ("Postanowienie”) na skutek uwzględnienia wniosku Emitenta o zabezpieczenie przed wszczęciem postępowania. Sąd w uzasadnieniu Postanowienia wydanego w fazie postępowania bez udziału KuuHubb podał, że roszczenie Spółki o zapłatę przez KuuHubb wynagrodzenia z tytułu Umowy nie budzi wątpliwości, a zabezpieczenie w tym trybie jest uzasadnione.

Reklama

Spółka stosownie do wymogu prawa fińskiego złożyła zwrotny depozyt w kwocie 200.000 euro na konto fińskiego urzędu egzekucyjnego. Zgodnie z warunkami umowy zawartej z KuuHubb (o której Spółka informowała w raporcie bieżącym ESPI nr 4/2018 z dnia 2 maja 2018 r.), Emitent może poddać spór pod rozstrzygnięcie Sądu Arbitrażowego w Helsinkach. O dalszych działaniach związanych z dochodzeniem należności od KuuHubb, Emitent będzie informował w kolejnych raportach bieżących.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2019-07-25Marcin KwaśnicaPrezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »