Reklama

MILLENNIUM (MIL): Otrzymanie przez Bank informacji od agencji ratingowej Moody’s.

Raport bieżący nr 44/2015

Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Banku Millennium S.A. ("Bank") informuje, iż otrzymał informację od agencji ratingowej Moody’s (“Moody’s”), że Moody’s potwierdził dzisiaj Długoterminowy i Krótkoterminowy Rating Depozytowy Banku na poziomie ‘Ba1/NP/perspektywa stabilna’ oraz podwyższył bazową ocenę kredytową (BCA) do poziomu ‘ba3’ z ‘b1’, a także podwyższył ocenę ryzyka kontrahenta (CR Assesment) do poziomu ‘Baa3(cr)/Prime-3(cr)’ z poziomu ‘Ba1(cr)/Not-Prime(cr)’.

Reklama

Bank przedstawił krótki opis powyższych rodzajów ratingów w Raporcie bieżącym nr 38/2015 z dnia 21 maja 2015 r.

Przyczyną zmiany powyższych rodzajów ratingów przez agencję Moody’s jest podwyższenie przez tę agencję bazowej oceny kredytowej (BCA) podmiotu dominującego wobec Banku, Banco Comercial Portugues S.A., do ‘caa1’ z ‘caa2’.

Bieżące ratingi Banku nadane przez agencję Moody’s, po opisanych wyżej zmianach, przedstawiają się następująco:

Długoterminowy Rating Depozytowy: Ba1

Krótkoterminowy Rating Depozytowy: NP

BCA (bazowa ocena kredytowa): ba3

Adjusted BCA (skorygowany BCA): ba3

Perspektywa: stabilna

CR Assessment (ocena ryzyka kontrahenta): Baa3 (cr)/ Prime-3 (cr)

Podstawa prawa: § 5 ust. 1 pkt. 26 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2015-06-26Fernando BichoWiceprezes Zarządu BankuFernando Bicho

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »