Reklama

ARRINERA (ARX): Otwarcie sklepu internetowego - raport 7

Raport bieżący nr 7/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Emitenta informuje iż w dniu 30 marca 2017 roku rozszerzy obszar swojej działalności o sprzedaż odzieży i akcesoriów sygnowanych marką Arrinera, poprzez uruchomienie sklepu online SHOP.ARRINERA.COM

Działania te wpisują się w dążenie Emitenta do budowy silnej polskiej marki o globalnym zasięgu. Przyjęta strategia tożsama jest z modelami stosowanymi przez innych światowych producentów branży motoryzacyjnej (Porshe Design, Ferrari, Lamborgini) dla których ta część biznesu jest istotnym źródłem przychodu, jak również wpisuje się w trend silnego rozwoju na rynku polskim, niezależnych marek związanych z fanklubami sportowymi czy subkulturami młodzieżowymi (West Coast, Red is Bad, Surge Polonia).

Reklama

W ocenie Zarządu mocno rosnąca popularność marki Arrinera zarówno w Polsce jak i Wielkiej Brytanii, która jest głównym rynkiem zbytu podstawowego produktu spółki: samochodu Arrinera Hussarya GT, pozwala optymistycznie patrzeć na szanse rozwoju tej części biznesu Emitenta. W przyjętej strategii oferowana odzież i akcesoria skierowane będą głównie do fanów marki skupionych poprzez kanały społecznościowe.

Obecnie Emitent na portalach społecznościowych łącznie posiada ponad 160.000 fanów. W okresie ostatnich 12 miesięcy (tylko poprzez internetowe kanały społecznościowe) przekaz Arrinery dotarł do 9,3 mln unikalnych użytkowników (dane: Facebook).

Przyjęty model sprzedaży zakłada wykorzystanie e-commerce jako głównego kanału dystrybucji, co w ocenie Zarządu, pozwoli na maksymalizację rentowności przedsięwzięcia na tym etapie rozwoju. E-commerce w Europie Zachodniej, gdzie działa Emitent stanowi blisko 20% udziału w sprzedaży detalicznej. W Polsce rokrocznie wartość ta znacząco rośnie.

W najbliższych 12 miesiącach Emitent nie planuje rozwoju sieci własnych sklepów stacjonarnych, z wyjątkiem okolicznościowych wydarzeń związanych z udziałem samochodu Arrinera na targach i wyścigach GT. Jednocześnie Emitent prowadzi rozmowy o możliwości wykorzystania do sprzedaży, sieci dystrybucji partnerów biznesowych, poprzez ich sklepy stacjonarne. W planach Emitenta sygnowana odzież i akcesoria stanowić będą istotne znaczenie w przychodach spółki, planach marketingowych głównego produktu: samochodu Arrinera Hussarya GT, jak również wykorzystane zostaną do działań cross-seling’owych innych szykowanych produktów Emitenta.

Przychody ze sprzedaży produktów z marką Arrinera wykorzystane zostaną do sukcesywnego poszerzania gamy oferowanych produktów i zwiększania obszaru działań Emitenta.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-03-24Piotr GniadekPrezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »