Reklama

CIGAMES (CIG): Pierwsze dane dotyczące sprzedaży gry „Sniper Ghost Warrior Contracts 2” w wersji na platformy XBOX oraz PlayStation 4 - raport 11

Raport bieżący nr 11/2021

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd spółki CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka”), w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 10/2021 z dnia 7 czerwca 2021 r., podaje pierwsze dane dotyczące sprzedaży gry "Sniper Ghost Warrior Contracts 2” ("SGWC 2”) w wersji cyfrowej na platformy XBOX (XBOX X/S oraz XBOX One) na wszystkich terytoriach dystrybucji oraz na platformę PlayStation 4 na terytorium Ameryki Północnej i Ameryki Południowej:

1) liczba sprzedanych pre-orderów SGWC 2 łącznie do dnia premiery:

Reklama

a) wersje na platformy XBOX: wzrost o ok. 42 % w stosunku do wyników sprzedaży pre-orderów "Sniper Ghost Warrior Contracts 1” w 2019 r.,

b) wersja na PlayStation 4: wzrost o ok. 27 % w stosunku do wyników sprzedaży pre-orderów "Sniper Ghost Warrior Contracts 1” w 2019 r.;

2) łączny wolumen sprzedaży SGWC 2 w ciągu dwóch dni od dnia premiery z wyłączeniem pre-orderów:

a) wersje na platformy XBOX: wzrost o ok. 177 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1” w 2019 r.,

b) wersja na PlayStation 4: wzrost o ok. 141 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1” w 2019 r.;

3) łączne przychody ze sprzedaży SGWC 2 w ciągu dwóch dni od dnia premiery:

a) wersje na platformy XBOX: wzrost o ok. 211 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1” w 2019 r. w analogicznym okresie po premierze,

b) wersja na PlayStation 4: wzrost o ok. 170 % w stosunku do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1” w 2019 r. w analogicznym okresie po premierze.

Na wzrost przychodów w stosunku do wolumenu sprzedaży w przypadku SGWC 2, porównując do wyników sprzedaży "Sniper Ghost Warrior Contracts 1” w analogicznym okresie po premierze, wpływ miały głównie dwa czynniki. Po pierwsze, Spółka zaoferowała dwie wersje SGWC 2, tj. wersję podstawową oraz wersję deluxe (cena wersji deluxe jest wyższa o 10 USD/10 EURO od ceny SGWC 2 w wersji podstawowej). Wolumen sprzedaży cyfrowej SGWC 2 w wersji deluxe na konsole w pierwszych dwóch dniach od premiery jest wyższy niż wolumen sprzedaży cyfrowej SGWC 2 w wersji podstawowej. Po drugie, Spółka zrezygnowała z dodatkowej promocji cenowej dla graczy w dniu premiery SGWC 2, którą wprowadzono przy okazji premiery "Sniper Ghost Warrior Contracts 1” w 2019 r.

Dane dotyczące sprzedaży SGWC 2 w wersji cyfrowej na platformę PlayStation 4 na pozostałych terytoriach, w tym w Europie i w Australii, Zarząd Spółki poda do wiadomości publicznej, gdy zostaną one przekazane Spółce przez partnerów dystrybucyjnych.

Informacja została uznana za poufną z uwagi na jej znaczenie dla Spółki, w szczególności jej potencjalny wpływ na sytuację majątkową Spółki.

Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (MAR).


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2021-06-09Marek TymińskiPrezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »