Reklama

MIDAS (MDS): Podpisanie przez Mobyland porozumienia z Cyfrowym Polsatem i przyjęcie zamówienia na usługę transmisji danych. - raport 41

Raport bieżący nr 41/2012
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 5 Ustawy o ofercie - aktualizacja informacji

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 4/2012 z dnia 24 stycznia 2012 roku w sprawie otrzymania przez Mobyland Sp. z o.o. ("Mobyland") zamówienia na usługę transmisji danych ("Zamówienie 2"), Zarząd NFI Midas S.A. ("Fundusz") informuje, iż otrzymał od Mobyland zawiadomienie o podpisaniu w dniu 28 września 2012 roku z Cyfrowym Polsatem S.A. ("Cyfrowy Polsat") porozumienia ("Porozumienie") do Umowy z dnia 15 grudnia 2010 roku dotyczącej zasad współpracy pomiędzy Mobyland a Cyfrowym Polsatem w zakresie związanym z zapewnieniem świadczenia usług transmisji danych przez Mobyland na rzecz Cyfrowego Polsatu ("Umowa") oraz o złożeniu, w wyniku Porozumienia, przez Cyfrowy Polsat i przyjęciu przez Mobyland zamówienia nr 3 ("Zamówienie 3") do Umowy.

Reklama

W ramach podpisanego Porozumienia renegocjującego warunki, na jakich Mobyland będzie od dnia 1 września 2012 r. świadczył usługi transmisji danych na rzecz Cyfrowego Polsatu strony ustaliły, że Cyfrowy Polsat zwiększy wielkość dotychczas złożonych zamówień na Usługi Transmisji Danych poprzez złożenie Zamówienia 3 o wielkości 31 milionów gigabajtów i łącznej wartości 204.748.800 zł netto.

Na łączną wielkość Zamówienia 3 wynoszącą 31 mln gigabajtów składają się:

- 7,6 mln gigabajtów niewykorzystanych do dnia 31 sierpnia 2012 r. przez Cyfrowy Polsat a wynikających z zamówienia nr 1 do Umowy ("Zamówienie 1"),

- 13 mln gigabajtów niewykorzystanych do dnia 31 sierpnia 2012 r. przez Cyfrowy Polsat a wynikających z Zamówienia 2

- dodatkowe 10,4 mln gigabajtów.

Cena za Usługi Transmisji Danych zamówione na podstawie Zamówienia 3 wynosiła będzie 0,00645 PLN netto za 1MB.

Uwzględniając fakt, iż (a) płatności z tytułu Zamówienia 1 zostały zrealizowane w całości oraz (b) płatności z tytułu Zamówienia 2 są obecnie realizowane zgodnie z Umową, Zamówienie 3 zostanie rozliczone w następujący sposób:

- kwota 139.098.816 zł netto wynikająca z zapłaconych do dnia 31 sierpnia 2012 r. przez Cyfrowy Polsat rat z tytułu niewykorzystanej części Zamówienia 1 oraz Zamówienia 2 zostanie zaliczona w poczet płatności za Zamówienie 3,

- kwota 34.344.960 zł netto stanowiąca nierozliczoną do dnia 31 sierpnia część Zamówienia 2 zostanie zapłacona w 4 równych ratach w okresie od września do grudnia 2012 r. zgodnie z warunkami Zamówienia 2,

- kwota 11.490.624 zł netto zostanie zapłacona w 12 równych miesięcznych ratach w okresie od stycznia do grudnia 2013 r.,

- kwota 19.814.400 zł netto stanowiąca jednorazową płatność końcową za Zamówienie 3 zostanie zapłacona w miesiącu następującym po miesiącu, w którym Cyfrowy Polsat wykorzysta całe Zamówienie 3.

Okres ważności Zamówienia 3 będzie wynosił 36 pełnych miesięcy, liczonych od początku października 2012 roku, z zastrzeżeniem zawartych w Umowie warunków umożliwiających przedłużenie tego okresu.

Jednocześnie zgodnie z postanowieniami Porozumienia, Strony zobowiązały się do zawarcia do dnia 30 listopada 2012 r. aneksu do Umowy zawierającego nowe warunki współpracy, w przypadku podpisania umowy między Polkomtel a Mobyland dotyczącej dostępu do usług transmisji danych realizowanych w sieci Polkomtel.

Fundusz przypomina, iż w ramach Umowy Mobyland zapewnia dostęp do usługi bezprzewodowej transmisji danych, realizowanej w Paśmie 1800 oraz Paśmie 900 w technologii LTE lub HSPA+. Umowa została zawarta na czas nieokreślony, a jej wartość definiowana jest na podstawie odrębnych zamówień wystawianych przez Cyfrowy Polsat, dotyczących zakupu usługi transmisji danych.
Wojciech Pytel - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »