Reklama

NGGAMES (NGG): Podpisanie umowy o współpracy z Vicarious PR

Raport bieżący nr 60/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Fat Dog Games S.A. (Emitent) informuje o podpisaniu umowy o współpracy

Reklama

z Vicarious PR (Umowa) na obsługę mediów społecznościowych, influencerów oraz

w zakresie działań związanych z budową społeczności gier.

Umowa została zawarta w związku z wprowadzoną zmianą w strategii działań marketingowych Emitenta, która zakłada współpracę z doświadczonymi i sprawdzonymi partnerami (obecnie prowadzona współpraca ze StridePR zaowocowała znacznym przyrostem zainteresowania grami Emitenta). Umowa obejmuje na start 15 produktów z portfolio Fat Dog Games.

Vicarious PR zostało wybrane przez Zarząd ze względu na kompleksową obsługę na polach na których Emitent potrzebuje wsparcia przed zbliżającymi się premierami oraz ze względu na doświadczenie partnera przy produkcjach takich jak PLAYERUNKNOW'S BATTLEGROUNDS, Abandon Ship czy DeathComing oraz przy współpracy z firmami takimi jak Tencent czy NetEase Games.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-08-31Dariusz SkrzypkowskiPrezes ZarząduDariusz Skrzypkowski

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »