Reklama

PLGROUP (PLG): Podpisanie umowy ramowej dotyczącej kompleksowego wykonanie prac adaptacyjnych powierzchni na Powiślu - raport 19

Raport bieżący nr 19/2019

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd PL Group S.A. z siedzibą w Łodzi (Spółka, Emitenta) informuje, że w dniu dzisiejszym do siedziby Spółki wpłynęła obustronnie podpisana umowa wraz z aneksem z Forbis Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (Wykonawca).

Reklama

Przedmiotem umowy ramowej jest określenie warunków oraz zasad współpracy, w zakresie dotyczącym kompleksowego wykonania prac adaptacyjnych powierzchni Spółki na Powiślu, o której Emitent informował w raporcie ESPI 13/2019, a w szczególności;

1. wykonanie projektów aranżacji Lokali

2. wykonanie Mebli zgodnie z dokumentacją projektową oraz ich montaż w Lokalu,

3. wykonanie prac adaptacyjnych Lokali

Umowa ramowa nie zawiera ograniczeń w odniesieniu do łącznej wartości zleceń do zawarcia przez Emitenta i Wykonawcy.

Aneks do umowy zleca prace projektowe dla Wykonawcy na podstawie umowy ramowej, obejmując następujący zakres prac;

1. Etap I – projekt budowlany

Opracowanie wielobranżowej dokumentacji budowlanej w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami. Dokumentacja opracowana będzie na bazie dostarczonej przez Zamawiającego wizualizacji wnętrza, tj. koncepcji (wraz ze space planem) oraz uzgodniona z rzeczoznawcami d.s. BHP, sanepid i p.poż.

- Plan zagospodarowania terenu

- Układ funkcjonalny – rzut ogólnobudowlany.

- Rzut wyburzeń / demontaży.

- Rzuty - ściany, sufit, podłoga.

- Projekt instalacji elektrycznej w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami.

- Projekt instalacji sanitarnej w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami.

- Analiza nośności stropu wykonana przez konstruktora

Zakres opracowania dla powierzchni showroomu oraz biura nie uwzględnia projektu zmian ingerujących w konstrukcję budynku oraz elewację ( w tym drzwi wejściowe do lokalu, otwory i przebicia w ścianach żelbetowych). Możliwość ingerencji będzie uzależniona od decyzji właściciela/zarządcy budynku. W przypadku konieczności uwzględnienia wyżej opisanych zmian, opracowanie będzie podlegało oddzielnej wycenie.

Przekazanie dokumentacji budowlanej w w/w zakresie - w 5 egzemplarzach papierowych , elektronicznej wersji .pdf oraz elektronicznej formie edytowalnej - dwg. Dokumentacja projektowa będzie uzgodniona z Zamawiającym oraz rzeczoznawcami d.s. BHP, sanepidu i p.poż. Zakres projektów nie obejmuje wykonania instalacji pożarowych oraz innych instalacji objętych gwarancją budynkową.

2. Etap II – projekt wykonawczy

Opracowanie pełno-branżowej dokumentacji wykonawczej zgodnie ze standardami obowiązującymi dla dokumentacji techniczno - budowlanej uwzględniającej rysunki warsztatowe oraz niezbędne detale architektoniczne dla wykonawcy mebli i robót budowlanych. Dokumentacja opracowana będzie na bazie przedstawionej koncepcji i uzgodniona z Wynajmującym oraz rzeczoznawcami d.s. BHP, sanepidu i p.poż.

Architektura

- Rzuty poziome

- Rzuty poziome aranżacji z meblami

- Rzuty poziome sufitów wraz z oświetleniem

- Rzuty poziome posadzek i dyspozycje elektroinstalacyjne

- Widoki ścian i przekroje budowlane – w przypadku niestandardowych rozwiązań

- Oznakowanie lokalu – showroom

- Projekt mebli na zamówienie

- Wykaz materiałów

- Opis techniczny

Instalacja elektryczna

- Plan instalacji elektrycznych

- Plan instalacji oświetlenia

- Schemat zasilania

- Opis techniczny do projektów

Instalacja sanitarna

- Plan instalacji wentylacji

- Plan klimatyzacji z opisem

- Plan instalacji wod-kan

- Opis techniczny do projektów

Przekazanie dokumentacji wykonawczej jw. w wersji .pdf oraz formie edytowalnej - dwg. Dokumentacja uzgodniona z Wynajmującym oraz wyznaczonymi przez Wynajmującego rzeczoznawcami d.s. BHP, sanepidu i p.poż. Na podstawie pełnej dokumentacji Etapu II tworzony jest ostateczny kosztorys inwestorski. Zakres projektów obejmuje wytyczne dla instalacji pożarowych oraz pozostałych budynkowych.

3. Zakres prac nie obejmuje wykonania:

- projektu SSP i DSO,

- projektu konstrukcyjnego,

- ekspertyz,

- dokumentacji odtworzeniowych/inwentaryzacji,

- przedmiaru robót i nadzoru autorskiego,

- postępowania oraz uzgodnień konserwatorskich

O postępach i zakończeniu prac objętych niniejszą umową Spółka poinformuje w odrębnych raportach.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2019-06-07Sebastian AlbinPrezes ZarząduSebastian Albin

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »