ULTGAMES (ULG): Popremierowy raport sprzedażowy dot. gry Deadliest Catch: The Game - raport 164

Raport bieżący nr 164/2019

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Ultimate Games S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka", "Emitent") informuje, że gra Deadliest Catch: The Game ("Gra”), która miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 14.11.2019 r. (w formule wczesnego dostępu) w dacie przekazania niniejszego raportu została pobrana w łącznej ilości ponad 6,6 tys. sztuk.

Deadliest Catch: The Game to gra wyprodukowana na licencji Discovery Channel przez dewelopera Moonlit S.A. na zlecenie Emitenta.

Reklama

Spółka pokryła koszt produkcji, marketingu, wydawnictwa i lokalizacji Gry. Według szacunków Emitenta dla zwrotu ww. kosztów potrzebna jest sprzedaż na poziomie ponad 20 tys. szt. Gry.

Zgodnie z zawartymi umowami Emitent przekazuje:

a) określony procent udziału w przychodach ze sprzedaży Gry na rzecz Discovery;

b) określony procent udziału w zysku ze sprzedaży Gry na rzecz dewelopera

przy czym sumarycznie Spółka zachowuje większość przychodów ze sprzedaży Gry.

Największymi rynkami sprzedaży dla Gry są Stany Zjednoczone, Wielka Brytania i Niemcy.

Przejście Gry z fazy wczesnego dostępu do wersji pełnej planowane jest w I półroczu 2020 r.

Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż Gra została zakwalifikowana jako jedna z głównych gier Spółki, co do których, zgodnie z polityką informacyjną opisaną w raporcie bieżącym nr 147/2019, Emitent przekazuje popremierowe raporty sprzedażowe.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2019-11-18Mateusz ZawadzkiPrezes Zarządu

Emitent

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »