Reklama

PLAYWAY (PLW): Popremierowy raport sprzedażowy dot. gry UBOAT

Raport bieżący nr 20/2019

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd PLAYWAY S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka”) informuje, że gra UBOAT ("Gra”), która miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 30.04.2019 r. o godz. 17.00 czasu polskiego (w formule wczesnego dostępu) po 72 godzinach została sprzedana w ilości ponad 53 000 sztuk w kanałach online, a kanały detaliczne i Kickstarter odnotowały ponad 3 700 aktywacji.

Reklama

UBOAT to gra należąca do PlayWay S.A. i wykonana przez wewnętrzny zespół Spółki Deep Water Studio.

Łączny udział w zysku netto ze sprzedaży Gry dla zespołu nie przekracza 12%.

Pełne koszta produkcji i marketingu Gry zostały pokryte w części poprzez kampanię Kickstarter i sprzedaż modułu wody "PlayWay Water System” w sklepie Unity - a w całości zostały odrobione w pierwszej godzinie sprzedaży w sklepie STEAM.

Największym rynkiem sprzedaży dla Gry są Niemcy, a dalej Stany Zjednoczone, Rosja i Chiny.

Obecnie trwają prace nad rozwojem Gry oraz planowaniem kolejnych dodatków i usprawnień. Przejście Gry z fazy wczesnego dostępu do wersji pełnej planowane jest na 2020 r. W planach jest także wydanie Gry w wersji mobilnej oraz na konsole.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2019-05-03Krzysztof KostowskiPrezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »