Reklama

PLAYWAY (PLW): Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry 911 Operator - raport 12

Raport bieżący nr 12/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd PLAYWAY S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka”) informuje, że po trzech dniach sprzedaży gry "911 Operator” na platformie STEAM do klientów trafiło ponad 26 tys. sztuk gry "911 Operator”, oraz ponad 9 tys. sztuk gry "911 Operator - Special Resources DLC”.

Koszt produkcji gry oraz marketingu zwrócił się już w ciągu pierwszej doby od rozpoczęcia sprzedaży.

Pierwszym, pod względem sprzedaży, rynkiem są Stany Zjednoczone, drugim - Chiny. Na te kraje przypada blisko połowa globalnej sprzedaży gry.

Reklama

"911 Operator” został dostrzeżony w mediach, opisany w wielu artykułach, a także pokazany na kanałach znaczących Youtuberów. Rozpoznawalność gry została zbudowana również za pomocą zakończonej sukcesem kampanii crowdfundingowej w serwisie Kickstarter.

Spółka prowadzi obecnie prace nad wersjami gry na konsole PS4 i Xbox One, oraz urządzenia mobilne iOS i Android. Sukces sprzedażowy "911 Operator” spowodował przyspieszenie tych działań.

Jednocześnie Spółka podkreśla, iż gra została wydana bez udziału wydawców zewnętrznych. Spółka nie planuje korzystać z takich wydawców również przy okazji kolejnych edycji gry na konsole, oraz na urządzenia mobilne.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-02-27Krzysztof Kostowski Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: 911 Operator

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »