Reklama

BTCSTUDIO (BTC): Postępy prac w produkcji gier – raport miesięczny - raport 1

Raport bieżący nr 1/2021

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

W nawiązaniu do raportu ESPI nr 20/2020 z dnia 1 kwietnia 2020 r. Zarząd BTC Studios S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent", "Spółka") przedstawia informacje o aktualnym procesie produkcji gier.

Poniżej Emitent przedstawia zakres aktualizacji dokonany w przygotowywanych produkcjach:

"Taffy: Feed the Kitty" Android, iOS - optymalizacja po premierze, która miała miejsce 20 października 2020

W grudniu zostało zaimplementowanych szereg update’ów i modyfikacji enginu gry. Optymalizacje dotyczyły uzyskania potencjalnego wsparcia od Google Play w postaci pozycjonowania na top liście polecanych gier w sklepie Google i były wykonywane zgodnie z bezpośrednimi wytycznymi tej firmy. Wprowadzone modyfikacje spełniają też dodatkowe wymagania nadawców telewizyjnych oraz Versus Systems, z którym Emitent nawiązał współpracę w zakresie promocji gry w restauracjach sieciowych.

Reklama

“Sadie Sparks' Magic Match" Android, iOS - ustalenie nowego terminu premiery gry na rynku europejskim i afrykańskim na pierwszy kwartał 2021. Po premierze gry w regionie LATAM gra przechodzi ostatnie modyfikacje oraz eliminowane są wszelkie niedoskonałości i błędy.

“Taffy's Food Run" Android, iOS - wydanie planowane wstępnie na pierwszy kwartał 2021. Trwają obecnie prace optymalizujące. Gra jest przygotowywana do premiery w 2021 roku, przy założeniu pozytywnych wyników testów zaplanowanych na styczeń 2021. Po ukończeniu finalnych testów zapadnie decyzja o dokładnej dacie premiery.

“Sadie Sparks - Magic Words" Android, iOS - wydanie planowane na 2021

"Smooth Wheel" – w grudniu 2020 roku trwały ostateczne fazy testów przed oficjalną premierą gry. Gra została odpowiednio zoptymalizowana i udoskonalona. Zgodnie z planem, po okresie świąteczno-noworocznym rozpoczynają się światowe testy User Acquisition (UA) poprzedzające docelową kampanię gry w styczniu 2021.

Podsumowanie

Emitent w ostatnim miesiącu 2020 roku skupił się na pracach związanych z optymalizacją gier, a także na planowaniu efektywnego wsparcia tytułów środkami pozyskanymi z pożyczki na kampanię marketingową. Spółka pracuje obecnie nad zaplanowaniem alokacji funduszy do poszczególnych tytułów oraz wyborem najodpowiedniejszych kanałów pozyskania graczy. Celem jest komercjalizacja i monetyzacja możliwie największej grupy tytułów znajdujących się w portfelu Emitenta.

Spółka prowadzi szereg rozmów i działań mających na celu rozbudowę strategii Emitenta o dodatkowe segmenty rynku gamingowego. Dotychczasowa strategia opierająca się na znanych tytułach IP będzie wzbogacona całkowicie nowymi pozycjami w portfolio Emitenta.

O dalszych postępach prac nad grami Emitent będzie informował w kolejnych raportach miesięcznych.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2021-01-04Adrian SmarzewskiPrezes ZarząduAdrian Smarzewski

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »