Reklama

BERLING (BRG): Przydział akcji oferowanych w ramach oferty publicznej BERLING S.A. Uzupełnienie raportu nr 2/2010 - raport 21

Raport bieżący nr 21/2010
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd BERLING S.A. informuje, że w dniu 8 kwietnia 2010r. dokonano przydziału Akcji Oferowanych BERLING S.A. w ramach oferty publicznej.

1. Daty rozpoczęcia i zakończenia subskrypcji lub sprzedaży;

24-30 marca 2010r. dla inwestorów indywidualnych

24-31 marca 2010r. dla inwestorów instytucjonalnych

2. Data przydziału papierów wartościowych;

8 kwietnia 2010r.

3. Liczby papierów wartościowych objętych subskrypcją lub sprzedażą;

Reklama

a) w Transzy Instytucjonalnej przydzielono łącznie 4.045.000 Akcji Oferowanych, w tym 3.150.000 akcji serii A oraz 895.000 akcji serii B,

b) w Transzy Indywidualnej przydzielono łącznie 2.105.000 akcji serii B.

4. Stopy redukcji

a) w Transzy Instytucjonalnej 0%

b) w Transzy Indywidualnej wyniosła około 66%.

5. Liczby papierów wartościowych, na które złożono zapisy w ramach subskrypcji lub sprzedaży; 10.224.437

6. Liczby papierów wartościowych, które zostały przydzielone w ramach przeprowadzonej subskrypcji lub sprzedaży; 6.150.000

7. Ceny, po jakiej papiery wartościowe były nabywane (obejmowane); 7,00 zł

8. Liczby osób, które zapisały się na akcje:

a) w Transzy Instytucjonalnej 32

b) w Transzy Indywidualnej 912

9. Liczby osób, którym przydzielono papiery wartościowe w ramach przeprowadzonej subskrypcji lub sprzedaży w poszczególnych transzach;

a) w Transzy Instytucjonalnej 32

b) w Transzy Indywidualnej 912

10. Akcje nie zostały objęte przez subemitentów (nie zawarto umów o submisje)

11. Wartość przeprowadzonej subskrypcji lub sprzedaży, rozumianej jako iloczyn liczby papierów wartościowych objętych ofertą i ceny emisyjnej lub ceny sprzedaży; 43.050.000 zł

12. Łączna wysokość kosztów, które zostały zaliczone do kosztów emisji; 2.127.055,80 zł z czego:

a) przygotowanie i przeprowadzenie oferty;: 399.518,61 zł

b) wynagrodzenia subemitentów; 0 zł

c) sporządzenie prospektu emisyjnego, z uwzględnieniem kosztów doradztwa: 1.478.732,00zł.

d) promocji oferty : 248.805,19 zł

Metody rozliczenia kosztów w księgach rachunkowych i sposób ich ujęcia w sprawozdaniu finansowym emitenta; koszty emisji pomniejszają kapitał zapasowy Emitenta powstały z nadwyżki wartości emisyjnej akcji nad ich wartością nominalną.

13. Średni koszt przeprowadzenia subskrypcji lub sprzedaży przypadającego na jednostkę papieru wartościowego objętego subskrypcją lub sprzedażą: 0,3458 zł

Podstawa prawna przekazania raportu: § 33 ust. 1 RMF w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych.
Hanna Berling - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »