Reklama

PROCHNIK (PRC): Raport miesięczny sprzedaży detalicznej oraz internetowej we wrześniu 2015 roku

Raport bieżący nr 31/2015

Podstawa Prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 2/2015 z dnia 3 lutego 2015 roku, Zarząd Próchnik S.A. podaje wyniki

Reklama

sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych we wrześniu 2015 roku, które

znajdują się w tabeli będącej załącznikiem do niniejszego raportu.

Podstawa prawa: art. 56 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach

wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2015-10-02Rafał BauerPrezes Zarządu
2015-10-02Zbigniew NasiłowskiCzłonek Zarządu
2015-10-02Rafał CzapulCzłonek Zarządu

Załączniki

Archiwum.zip

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »