Reklama

PERMEDIA (PMD): Raport roczny 2010 ZAKŁADY CHEMICZNE "PERMEDIA" SA


Raport w załączniku

Wybrane dane finansowe

       
 WYBRANE DANE FINANSOWEw tys.w tys.EUR 
 2010200920102009 
  I. Przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów20 32717 2115 0763 965 
  II. Zysk (strata) z działalności operacyjnej809-1 922202-443 
  III. Zysk (strata) brutto1 270-1 994317-459 
  IV. Zysk (strata) netto999-1 647249-379 
  V. Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej1 9655 3554911 234 
  VI. Przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej5 0587 4981 2631 727 
  VII. Przepływy pieniężne netto z działalności finansowej0-15 3470-3 536 
  VIII. Przepływy pieniężne netto, razem7 023-2 4941 754-575 
  IX. Aktywa, razem29 48026 8427 4446 534 
  X. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania3 2021 563809380 
 Zobowiązania długoterminowe     
  XI. Zobowiązania krótkoterminowe1 963647496157 
  XII. Kapitał własny26 27825 2796 6356 153 
  XIII. Kapitał zakładowy1 9551 955494476 
  XIV. Liczba akcji (w szt.)1 955 0001 955 0001 955 0001 955 000 
  XV. Zysk (strata) na jedną akcję zwykłą (w zł/ EUR)0,51-0,850,13-0,20 
 Rozwodniony zysk (strata) na jedną akcję zwykłą (w zł/EUR)     
  XVI. Wartość księgowa na jedną akcję (w zł/EUR)13,4412,933,403,15 
 Rozwodniona wartość księgowa na jedną akcję (w zł/EUR)     
  XVII. Zadeklarowana lub wypłacona dywidenda na jedną akcję (w zł/EUR)0,500,000,120,00 
       
 

 
       
 Raport powinien być przekazany do Komisji Nadzoru Finansowego, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. albo MTS-CeTO S.A. oraz agencji informacyjnej zgodnie z przepisami prawa 
       

Załączniki

Archiwum.zip

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »