Reklama

B3SYSTEM (B3S): Realizacja transakcji z Bankiem BPS S.A. spełniających kryterium znaczącej umowy

Raport bieżący nr 62/2013

Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Reklama

B3System S.A. [dalej również jako: "Spółka”] informuje, iż w okresie ostatnich 12 miesięcy do dnia dzisiejszego tj. do 10 września 2013 roku łączna wartość transakcji zrealizowanych przez Spółkę na rzecz Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie [dalej również jako: "Bank”] wyniosła 788.841,48 PLN netto.

Wskazane wyżej transakcje, o wartości 131.473,58 PLN netto każda, wynikają z realizacji umowy o wsparcie serwisowe zawartej pomiędzy Spółką a Bankiem w dniu 30 marca 2012 roku, której przedmiotem jest dostarczenie usług serwisowych producenta dla posiadanych przez Bank urządzeń i oprogramowania informatycznego, opiewającej na łączną kwotę 938.271,55 PLN netto.

Umowa nie zawiera specyficznych warunków odbiegających od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów, w tym w zakresie kar umownych.

Transakcje zostały uznane za znaczące z uwagi na fakt, że ich łączna wartość przekracza 10 % kapitałów własnych Spółki na dzień 30 czerwca 2013 roku.

Niniejszy raport sporządzono zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. z 2009 r. nr 33, poz. 259 z późn. zm.).


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2013-09-10Adam DyszkowskiPrezes Zarządu
2013-09-10Aneta Anna WitekProkurent

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »