Reklama

B3SYSTEM (B3S): Realizacja zamówień z Bankiem BPH S.A. spełniających łącznie kryterium znaczącej umowy - raport 75

Raport bieżący nr 75/2012
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd B3System S.A. [Spółka] informuje, że w okresie ostatnich 12 miesięcy od dnia 30 grudnia 2012 roku Spółka zrealizowała na rzecz Banku BPH S.A. z siedzibą w Krakowie [Bank] zamówienia o łącznej wartości równej 1.043.334,29 zł netto.

Transakcja o największej wartości dotyczy faktury wystawionej z datą 30.12.2011 roku na kwotę 103.377,76 zł netto z tytułu dostawy oprogramowania informatycznego z usługami wsparcia technicznego. Transakcja ta nie zawiera specyficznych warunków odbiegających od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów. W zakresie kar umownych: w przypadku zawinionej nieterminowej realizacji transakcji Spółka zobowiązana jest do zapłacenia kar umownych w wysokości 0,2% wartości transakcji za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. Bank i Spółka maja prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, ponad naliczone kary umowne, na zasadach ogólnych prawa cywilnego.

Reklama

Zamówienia zostały uznane za znaczące z uwagi na fakt, że ich łączna wartość przekracza 10 % kapitałów własnych Spółki na dzień 30 września 2012 roku.

Niniejszy raport sporządzono zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 3 w związku z § 9 pkt 8 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. z 2009 r. nr 33, poz. 259 z późn. zm.).
Robert Wodziński - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »