BTCSTUDIO (BTC): Rozpoczęcie produkcji gry “Taffy: Feed the Kitty“ na urządzenia mobilne - raport 23
Raport bieżący nr 23/2019
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Blockchain LAB Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (dalej "Emitent") informuje, iż w nawiązaniu do ustaleń podpisanej umowy z Cyber Group Studios (raport ESPI nr 15/2019 z dnia 15 października 2019) rozpoczął produkcję gry wideo o nazwie "Taffy: Feed the Kitty" na urządzenia mobilne (Android oraz iOS).
Gra oparta jest na serialu animowanym "Taking down Taffy" ( https://www.youtube.com/watch?v=LCfTqhdaClQ ) i przeznaczona jest dla graczy w wieku od 6 lat. Serial dostępny jest między innymi w kanałach Boomerang, sieci Disney’a, oraz France Television.
"Taffy to szop pracz, który z pełnym poświęceniem udaje kota, a wszystko po to, aby wieść wystawne życie w rezydencji Muchmore. Gdyby pani Muchmore, bogata właścicielka posiadłości, dowiedziała się prawdy... natychmiast wystawiłaby go za drzwi!"
Emitent planuje udostępnić wersję beta gry na platformach iOS i Android dnia 28.02.2020 a wersję finalną dnia 30.03.2020. Według szacunków Emitenta oparta o model biznesowy "freemium" gra ma potencjalny zasięg od 1 do 5 milionów pobrań.
Emitent planuje przychody z gry na poziomie powyżej 3 mln zł w okresie najbliższych 2 lat. Przychody będą osiągane poprzez sprzedaż dodatków do gry, subskrypcji oraz lokowanie produktów w grze. Koszty całkowite produkcji gry na ww. platformy szacowane są na kwotę około 400 000 zł (czterysta tysięcy złotych) netto. W chwili obecnej Emitent jest w trakcie analizy z doradcą branżowym, która ma określić dokładną prognozę przychodów z gry w okresie posiadania praw do licencji (5 lat).
O postępach w realizacji produkcji gry, szczegółowym planie jej dystrybucji oraz planie marketingowym Emitent poinformuje w oddzielnych raportach w terminie późniejszym.
Docelowo Emitent planuje również wydanie zmodyfikowanej wersji gry na platformę Nintendo Switch. Decyzja o dacie rozpoczęcia prac nad wersją gry na platformę uzależniona będzie od uzyskanych ilości pobrań gry na urządzenia mobilne w pierwszych dwóch kwartałach od udostępnienia wersji finalnej gry.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2019-11-14 | Adrian Smarzewski | Prezes Zarządu | Adrian Smarzewski | ||