APATOR (APT): Strategia Grupy Apator na lata 2011-2013 - raport 41

Raport bieżący nr 41 / 2010

Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Treść raportu:

Zarząd Apator SA przekazuje do publicznej wiadomości strategię Grupy Apator na lata 2011 - 2013, opracowaną z zachowaniem realizacji wizji i misji Grupy Apator.

Aspiracją Grupy Apator jest bycie liderem w segmencie aparatury łącznikowej i pomiarowej na rynku krajowym jak i na kluczowych rynkach zagranicznych.

W perspektywie najbliższych 3 lat Grupa Apator skoncentruje się na następujących strategicznych filarach:

Reklama

1. Ekspansja geograficzna - kluczowe rynki dla Grupy Apator obejmujące Europę Środkową i Wschodnią, Rosję oraz kraje bałkańskie zostaną poszerzone o Niemcy, Benelux, Wielką Brytanię i Irlandię.

2. Rynek krajowy - zdobywanie nowych obszarów i sektorów.

3. Rozwój nowoczesnych produktów i usług - w zakresie wytwarzania aparatury łącznikowej Grupa Apator stanie się wiodącym europejskim specjalistą, natomiast w segmencie aparatury pomiarowej zostanie multiintegratorem dostarczającym innowacyjne systemy opomiarowania i odczytu zużycia energii elektrycznej, wody, ciepła i gazu.

4. Realizacja polityki jednej silnej marki firmowej "Apator".

Strategiczne cele Grupy Apator do uzyskania w 2013 r. kształtują się następująco:

a) w segmencie pomiarowym:

?- być w pierwszej czwórce dostawców aparatury pomiarowej w strategicznym regionie geograficznym,

- osiągnąć i utrzymać pozycję lidera w Polsce na rynku inteligentnych liczników i systemów w każdym z mediów,

- uzyskać przychody ze sprzedaży na poziomie 370 - 450 mln zł przy EBITDA 20 ? 25%,

- uzyskać 50% przychodów z eksportu,

- uzyskać silną pozycję marki Apator na strategicznych rynkach zagranicznych,

- zapewniać wysoką jakość wyrobów - poziom poniżej 0,5% reklamacji w skali rocznej dla liczników i systemów wszystkich mediów.

b) w segmencie łącznikowym:

- być w pierwszej trójce dostawców aparatury łącznikowej w strategicznym regionie geograficznym,

- utrzymać pozycję lidera na rynku aparatury łącznikowej w Polsce,

- uzyskać przychody ze sprzedaży na poziomie 150 - 160 mln zł przy EBITDA 20 - 25%,

- uzyskać 25% przychodów z eksportu,

- uzyskać silną pozycję marki Apator na strategicznych rynkach zagranicznych,

- zapewniać wysoką jakość wyrobów - poziom poniżej 0,1% reklamacji w skali rocznej.

Strategia uwzględnia wyłącznie wzrost organiczny Grupy Apator, natomiast nie obejmuje potencjalnych akwizycji.

Przekazana w niniejszym raporcie bieżącym strategia Grupy Apator nie jest prognozą wyników finansowych spółki publicznej w rozumieniu §5 ust. 1 pkt 25 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych.

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: Apator SA | Raport bieżący

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »