Reklama

GREENECO (GET): Strategia rozwoju ANTI S.A. w latach 2010-2012

Raport bieżący nr 17/2010
Podstawa prawna:

Reklama

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Anti S.A. niniejszym przekazuje do publicznej wiadomości strategię rozwoju firmy na lata 2010 - 2012.

Celem strategii jest zwiększenie dynamiki wzrostu i uzyskanie dodatniego wyniku netto w 2010 r. o wartości 2 mln oraz uzyskanie w latach 2011-2012 marży netto na poziomie 6 % przy przychodach przekraczających 100 mln zł.

Zgodnie z założeniami strategii ANTI S.A. stanie się liderem rynku w segmencie architektury krajobrazu. Wzrost firmy zostanie zrealizowany poprzez rozszerzenie usług małej architektury o realizację i dostawę rozwiązań z zakresu architektury krajobrazu. Spółka skupi się na rozpoznaniu i zaspokojeniu potrzeb swoich klientów z trzech segmentów rynku: (a)zamówień publicznych, (b)biznesowego, (c)klienta indywidualnego.

ANTI S.A. będzie ogólnopolskim wykonawcą realizacji w sektorze zamówień publicznych architektury krajobrazu z 10% udziałem w rynku zamówień publicznych w 2012 r. i silną rozpoznawalną marką gwarantująca realizację projektów.

Spółka będzie kompleksowo realizować projekty /zadania/ w segmencie architektury krajobrazu dla klienta biznesowego, będzie dostawcą nowatorskich rozwiązań produktowych z zakresu architektury krajobrazu dla sektora publicznego, biznesowego i wymagającego klienta indywidualnego oraz dostawcą usług komplementarnych typu pielęgnacja zieleni, usługi komunalne, budownictwo, jako uzupełnienie podstawowej oferty usługowej.

ANTI S.A. osiągnie swoje cele strategiczne poprzez istniejące i budowane źródła przewagi konkurencyjnej. Spółka planuje utworzenie nowego brandu skierowanego do klienta biznesowego oraz wymagającego klienta prywatnego. Nowy brand ma posiadać cechy brandu typu Premium, aby sprostać najwyższym wymogom w zakresie kompleksowej obsługi klienta. Nowy brand będzie podstawą do dynamicznej rozbudowy grupy poprzez przejęcia.

Spółka rozszerzy ofertę asortymentową o gamę produktów z kamienia oraz wyposażenia ulic i chodników, dlatego konsekwentnie dąży do budowy nowego zakładu obróbki kamienia, który umożliwi zaoferowanie produktów z tego surowca.

ANTI S.A. utworzy sieć dystrybucji usług w największych aglomeracjach miejskich z pełną ofertą usługową. Spółka planuje także ekspansję na rynki sąsiednie (czeski, słowacki oraz niemiecki).

Koncentrując się na głównym biznesie, jakim jest architektura krajobrazu, ANTI S.A. do trzeciego kwartału br. zrezygnuje z prowadzenia działalności z zakresu zarządzania i administrowania nieruchomościami mieszkalnymi.

Spółka planuje rozpoczęcie budowy bazy logistycznej w roku 2011. Przeniesienie bazy z dotychczasowej lokalizacji umożliwi zwolnienie aktywów w postaci gruntu w atrakcyjnej dla budownictwa mieszkaniowego lokalizacji.

Jeszcze w tym roku Spółka planuje emisję jednorocznych obligacji korporacyjnych na kwotę 5 mln zł, które w całości przeznaczone będą na bieżące finansowanie działalności spółki. Na rok 2011 planowana jest emisja akcji w wysokości 20 mln zł, z przeznaczeniem na częściową spłatę obligacji - 2,5 mln oraz inwestycje i przejęcia Spółek - 17,5 mln.

Załączniki:

Plik;Opis
Beata Krępuła - Członek Zarządu

Załączniki

Dokument.pdf
Dowiedz się więcej na temat: Anti SA | latach | strategia rozwoju | Raport bieżący

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »