Reklama

PKOBP (PKO): Terminy przekazywania przez PKO Bank Polski S.A. raportów okresowych w 2010 roku - uzupełnienie raportu bieżącego nr 2/2010

Raport bieżący nr 7/2010
Podstawa prawna:

Reklama

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Raport bieżący nr 7/2010 - Terminy przekazywania przez PKO Bank Polski S.A. raportów okresowych w 2010 roku - uzupełnienie raportu bieżącego nr 2/2010

Podstawa prawna:

Paragraf 103 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim ("Rozporządzenie")

Treść raportu:

Zarząd Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Polskiego Spółki Akcyjnej ("PKO Bank Polski S.A."), zgodnie ze zobowiązaniem zawartym w raporcie bieżącym nr 2/2010, informuje o terminach przekazywania raportów okresowych w 2010 roku:

- skonsolidowany raport kwartalny Grupy Kapitałowej PKO Bank Polski S.A. za I kwartał 2010 r. - termin przekazania raportu: 17 maja 2010 r.

- skonsolidowany raport półroczny wraz ze skróconym półrocznym sprawozdaniem finansowym za I półrocze 2010 r. - termin przekazania raportu: 26 sierpnia 2010 r.

- skonsolidowany raport kwartalny Grupy Kapitałowej PKO Bank Polski S.A. za III kwartał 2010 r. - termin przekazania raportu: 8 listopada 2010 r.

Ponadto Zarząd informuje, iż zgodnie z § 101 ust. 2 ww. Rozporządzenia rezygnuje z przekazania skonsolidowanego raportu kwartalnego za drugi kwartał 2010 r.
Lidia Wilk - Dyrektor Biura Relacji Inwestorskich

Dowiedz się więcej na temat: bank | PKO Bank Polski | Raport bieżący | Bank Polski

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »