Reklama

CORMAY (CRM): Ustalenie zasad przeniesienia działalności produkcyjno-dystrybucyjnej na Orphée

Raport bieżący nr 43/2014

Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd PZ CORMAY S.A. z siedzibą w Łomiankach ("Spółka”) informuje, iż w dniu 30 czerwca 2014 r. Spółka uzgodniła ze swoją spółką zależną Orphée SA ("Orphée”) zasady sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa w skład którego wchodzi ogół składników stanowiących zakład produkcyjny w Maryninie związanych z produkcją i dystrybucją wraz ze specjalistyczną, nie udostępnioną publicznie wiedzą dotyczącą metod i sposobów produkcji ("Zorganizowana Części Przedsiębiorstwa”). Spółka udzieli Orphée licencji na posiadane znaki towarowe i zawrze z nią umowę dystrybucji swoich produktów. Umowy zostaną podpisane do dnia 15 lipca 2014 r.

Reklama

Cena sprzedaży Zorganizowanej Części Przedsiębiorstwa została uzgodniona na 8.994.000 zł (osiem milionów dziewięćset dziewięćdziesiąt cztery tysiące złotych) ("Cena Sprzedaży”), płatne w trzech ratach albo jednorazowo, w zależności od wyboru Orphée. Zorganizowana Części Przedsiębiorstwa przejdzie na Orphée z chwilą zapłaty całej lub pierwszej raty Ceny Sprzedaży, nie później niż w dniu 30 września 2014 r. Jednocześnie strony ustaliły, że jeżeli wycena biegłego rewidenta, powołanego przez strony, ustali wartość Zorganizowanej Części Przedsiębiorstwa inną niż Cena Sprzedaży, wówczas Cena Sprzedaży zostanie odpowiednio zmniejszona lub zwiększona tak, aby odpowiadała wartości wynikającej z wyceny a ewentualna różnica zostanie uregulowana w terminie 7 dni od dnia sporządzenia wyceny.

Przeniesienie Zorganizowanej Części Przedsiębiorstwa nastąpi na zasadach określonych w Uchwale nr 4 Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki z dnia 8 października 2012 r. (por. raport bieżący nr 19/2012) i w wykonania Planu Reorganizacji Grupy Cormay (por. raport bieżący Spółki nr 13/2012). Celem Reorganizacji jest między innymi stworzenie warunków do wzrostu wartości przedsiębiorstwa Orphée, poszerzenia jej działalności oraz jej rozwoju poprzez utworzenie Grupy Orphée – nowego koncernu diagnostycznego oraz zmianę profilu działalności Spółki z produkcyjno-dystrybucyjnego na badawczo-rozwojowy, skupionym wokół prac o charakterze naukowym i technicznym o wysokim stopniu innowacyjności, mających na celu wprowadzenie nowych i ulepszanie istniejących technologii. Zgodnie z Umową Reorganizacji, zamierzonym wynikiem restrukturyzacji Orphée i zmiany profilu działalności Spółki, ma być przeniesienie działalności produkcyjnej Spółki do Orphée i kontynuowanie jej w ramach Grupy Orphée. Działalność badawcza, rozwojowa oraz produkcja nowych analizatorów (w tym w ramach projektu Blue Box) będzie kontynuowana w Spółce.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2014-07-01Tomasz TuoraPrezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »