Reklama

REDAN (RDN): Wniosek o ogłoszenie upadłości Top Center sp. z o.o. - spółki zależnej Redan S.A.

Raport bieżący nr 29/2012
Podstawa prawna:

Reklama

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Redan S.A. informuje, że w dniu 14 kwietnia 2012 roku do Sądu Rejonowego dla Łodzi Śródmieścia XIV Wydział Gospodarczy, ds. Upadłościowych i Naprawczych, ul. Pomorska 37

w Łodzi, został złożony wniosek o ogłoszenie upadłości likwidacyjnej Top Center sp. z o.o. (spółki

w 100% zależnej od Redan S.A.).Wnioskodawcą jest Top Center sp. z o.o.

Top Center sp. z o.o. prowadzi dwa sklepy w Centrum Handlowym "Kwiatkowskiego" w Gdyni i "Bonarka City Center" w Krakowie.

Spadek popytu spowodował, że Top Center sp. z o.o. poniosła stratę na sprzedaży za rok 2011 i do 31 maja 2012 roku w wysokości ponad 1 044 tys. zł. Podjęte z wynajmującymi rozmowy nie przyniosły rezultatu w postaci zgody na renegocjacje warunków najmu, które mogłyby przyczynić się do przywrócenia rentowności działalności Spółki. W związku z aktualną sytuacją zarząd Top Center sp. z o.o., w celu uniknięcia negatywnych konsekwencji dla wierzycieli Spółki, złożył do sądu wniosek o ogłoszenie upadłości likwidacyjnej.

W wyniku upadłości Top Center sp. z o.o., Grupa Redan wykaże łączne saldo odpisów wynikających z tego tytułu (m.in. odpisy na udziały, należności, niezamortyzowane środki trwałe oraz straty z lat poprzednich) w wysokości około - 864 tys. zł. Z drugiej strony zostaną ograniczone straty generowane dotychczas przez tą spółkę zależną, co pozytywnie wpłynie na poprawę wyników Grupy Redan w przyszłości.
Bogusz Kruszyński - Wiceprezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: upadłości | Emitent | oo | top | Redan SA

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »