Reklama

REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w czerwcu 2016 r. - raport 32

Raport bieżący nr 32/2016

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2016 r. wyniosła 52 mln zł i była o 17% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 282 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Reklama

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca wyniosła 127,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 13% w odniesieniu do czerwca 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2016 r. wyniósł 32 mln zł co oznacza wzrost o 24% w porównaniu do czerwca roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 168 mln zł i była 19% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec czerwca składała się z 369 sklepów własnych o łącznej powierzchni 84,6 tys. m2, która była 20% wyższa niż na koniec czerwca 2015.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu 2016 r. wyniosła 20 mln zł i była wyższa o 8% niż w czerwcu poprzedniego roku.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 114 mln zł i była 1% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42,3 tys. m2, tj. była o 2% wyższa niż w czerwcu 2015 r.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2016-07-08Bogusz KruszyńskiPrezes ZarząduBogusz Kruszyński

Dowiedz się więcej na temat: 2016 r. | R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »