Reklama

REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w grudniu 2012 r. i całym 2012 r. - raport 2

Raport bieżący nr 2/2013
Podstawa prawna:

Reklama

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2012 r. wyniosła 55,0 mln zł i była o 20% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.

Szacunkowa wielkość skonsolidowanej marży handlowej w grudniu 2012 r. wyniosła 44% i była niższa o 3 p.p. od marży zrealizowanej w grudniu 2011 r.

W ujęciu narastającym, za 12 miesięcy 2012 r., sprzedaż Grupy Redan wyniosła 437,1 mln zł i była o 15% wyższa w ujęciu r/r, natomiast marża w tym okresie była na poziomie 43%, czyli o ponad 2 p.p. niżej niż w 2011 r.

Sieć dyskontowa TextilMarket

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w grudniu 2012 r. wynosił 27,5 mln zł, co oznacza wzrost o 10% r/r.

Szacunkowa marża handlowa w grudniu 2012 r. wynosiła blisko 39% i była niższa o 2 p.p. od marży z grudnia 2011 r.

Sprzedaż dyskontowa po 12 miesiącach 2012 r. osiągnęła wartość 223,9 mln zł, czyli wzrosła o 14% r/r.

Szacunkowa marża handlowa na rynku dyskontowym Grupy Redan w 2012 r. wyniosła 39% i była zbliżona do wypracowanej w 2011 r.

Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 275 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,8 tys. m2, co oznacza 10% przyrost powierzchni handlowej r/r.

Sieć modowa - marki Top Secret, Troll i DryWash

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w grudniu 2012 r. wynosiła 27,5 mln zł, tj. wzrosła o 33% r/r.

Szacunkowa marża wynosiła 48%, co oznacza spadek o ponad 5 p.p. r/r.

Przychody ze sprzedaży za 12 miesięcy 2012 r. wzrosły w stosunku do 2011 r. o 17% i wyniosły 213,2 mln zł.

Szacunkowa wielkość marży handlowej w 2012 r. wyniosła 48%, co oznacza poziom niższy od 2011 r. o 5 p.p.

W sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia 2012 r. funkcjonowało 230 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 36,1 tys. m2, co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 13% r/r.

Sprzedaż towarów części modowej Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w Polsce i zagranicą w grudniu 2012 r. osiągnęła poziom 2,6 mln zł, co oznacza 82% wzrost do grudnia 2011 r., w którym sprzedaż osiągnęła 1,4 mln zł.

Sprzedaż towarów poprzez sklepy internetowe w całym 2012 r. zapewniła Grupie Redan ponad 21,6 mln zł, co oznacza 99% przyrost w porównaniu do 2011 r., gdy sprzedaż wynosiła 10,7 mln zł.
Radosław Wiśniewski - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: Emitent | R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »