Reklama

REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w lipcu 2015 r. - raport 25

Raport bieżący nr 25/2015

Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lipcu 2015 r. wyniosła 42 mln zł i była o 12% wyższa porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 296 mln zł i była wyższa o 13% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Reklama

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lipca wyniosła 111,1 tys. m2, co oznacza wzrost o 8% w odniesieniu do lipca 2014.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lipcu 2015 r. wyniósł 24 mln zł, co oznacza poziom o 17% wyższy niż w lipcu roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 165 mln zł i była 16% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec lipca składała się z 324 sklepów własnych o łącznej powierzchni 69,7 tys. m2 i była na poziomie 10% wyższym niż na koniec lipca 2014.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w lipcu 2015 r. wyniosła 16 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w lipcu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2 mln zł i zmniejszyły się o 9% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w lipcu 2015 r. wyniosła 18 mln zł i była wyższa o 5% od osiągniętej w lipcu 2014 r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 115 mln zł i była wyższa o 22% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 16 mln zł i zmniejszyły się o 36% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 131 mln zł i była wyższa o 9% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec lipca 2015r. miały łączną powierzchnię 34,9 tys. m2, tj. o 14% więcej niż w lipcu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych – 6,5 tys. m2, zatem o 30% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,4 tys. m2, tj. była o 4% wyższa niż w lipcu 2014 r.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2015-08-10Bogusz KruszyńskiWiceprezes ZarząduBogusz Kruszyński

Dowiedz się więcej na temat: Lipiec 2015 | R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »