Reklama

REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w lutym 2018 r. - raport 8

Raport bieżący nr 8/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Reklama

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lutym 2018 r. wyniosła ok. 35 mln co oznacza spadek o 5% w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 74 mln zł i była niższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego 2018 wyniosła 141,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 1% w odniesieniu do lutego 2017.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2018 r. wyniósł ok. 21 mln zł, co oznacza spadek o 3% w porównaniu do lutego roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 45 mln zł i była niższa o ok. 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w lutym 2018 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza spadek o 3% w stosunku do lutego 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 1,3 mln zł i była na zbliżonym poziomie jak w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec lutego składała się z 397 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,5 tys. m2, która była o 4% wyższa niż na koniec lutego 2017.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2018 r. wyniosła ok. 14 mln zł i była niższa o 7% niż w lutym poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 29 mln zł i była 5% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lutym 2018 wyniosły 2,6 mln zł co oznacza wzrost o 4% w stosunku do lutego 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 5,6 mln zł i była 3% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lutego 2018 wyniosła 36,3 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-03-07Bogusz KruszyńskiPrezes ZarząduBogusz Kruszyński

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »