Reklama

REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w maju 2019 r.

Raport bieżący nr 26/2019

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Reklama

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2019 r. wyniosła ok. 38 mln i była 26% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 195 mln zł i była niższa o ok. 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja 2019 wyniosła 129,3 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 9% w odniesieniu do maja 2018.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w maju 2019 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była niższa o ok. 14% porównując do maja poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 88 mln zł i była ok. 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w maju 2019 wyniosły 2,7 mln zł co oznacza wzrost o 1% w stosunku do maja 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 15 mln zł i była 12% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

W maju utrzymywał się efekt wewnętrznej konkurencji oferty wyprzedażowej z nową kolekcją, która wpływała na obniżenie cen i marż tej ostatniej. W porównaniu r/r niższa była sprzedaż oferty typowo letniej, na wysokiej marży – w 2018 r. warunki pogodowe istotnie stymulowały jej zakupy przez klientów. Bardzo dobra (lepsza od planów) sprzedaż stałej oferty w poprzednich miesiącach spowodowała zmniejszenie jej zapasu, gdyż nie było możliwości szybciej go uzupełnić.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec maja 2019 wyniosła 37,7 tys. m2, tj. była o 4% wyższa niż w tym samym momencie 2018 r.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2019 r. wyniósł ok. 21 mln zł, co oznacza spadek o 33% w porównaniu do maja roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 107 mln zł i była niższa o ok. 22% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w maju 2019 wyniosły ok. 0,4 mln zł co oznacza spadek o 29% w stosunku do maja 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 2,6 mln zł i była niższa o ok. 15% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec maja składała się z 348 sklepów własnych o łącznej powierzchni 91,5 tys. m2, która była o ok. 13,1% niższa niż na koniec maja 2018.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2019-06-10Bogusz KruszyńskiPrezes ZarząduBogusz Kruszyński

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »