Reklama

REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w marcu 2014 r. - raport 9

Raport bieżący nr 9/2014

Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd Redan SA informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2014 r. wyniosła 36,7 mln zł i była o 11,3% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym za 3 miesiące 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 101,9 mln zł i wzrosła o 6,3% r./r.

Powierzchnia sieci sklepów GK Redan na koniec marca wyniosła 100,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 1,5% w odniesieniu do marca 2013.

Reklama

Sieć dyskontowa

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w marcu 2014 r. wyniósł 21 mln zł, co oznacza poziom o 21% wyższy niż w marcu roku poprzedzającego.

Sprzedaż po 3 miesiącach br. osiągnęła poziom 52,6 mln zł i była wyższa o ok. 15,4% r./r.

Sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 289 sklepów własnych o łącznej powierzchni 62,5 tys. m2 i była na poziomie 4% wyższym niż w marcu 2013.

Sieć modowa

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w marcu 2014r. wyniosła 15,7 mln zł i była na poziomie marca 2013r.

Sprzedaż po 3 miesiącach br. wyniosła 49,4 mln zł, co oznacza spadek o 1,8% r./r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec marca 2014r. miały łączną powierzchnię 37,8 tys. m2, i były na poziomie 2,3% niższym niż w marcu 2013r.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w marcu 2014 r. osiągnęła poziom 2,7 mln zł, co oznacza 10% wzrost do marca 2013r. Analogiczny 10% wzrost odnotowano narastająco za 3 miesiące przy sprzedaży w wysokości 8,4 mln zł.

W przedstawionych danych została wprowadzona zmiana sposobu prezentacji przychodów ze sprzedaży towarów uzyskiwanych w zagranicznych sklepach franczyzowych części modowej, w zakresie ujęcia prawa zwrotu towarów sprzedanych franczyzobiorcom. Umowy zawarte z tymi partnerami nie przewidują prawa zwrotu, jednak w praktyce spółki z Grupy w ograniczonym zakresie przyjmują zwroty niesprzedanych towarów w przypadku przestrzegania przez franczyzobiorców rekomendacji dotyczących cen sprzedaży towarów klientom. Dlatego przedstawione powyżej dane uwzględniają tą praktykę. W związku z tym w przychodach skonsolidowanych Grupy są uwzględniane jedynie przychody za towary faktycznie sprzedane ze sklepów franczyzowych do klientów.

Zmiana ta nie ma wpływu na wyniki w dłuższych okresach –dane za 2013 r. zmieniłyby się o ok. 20 tys. zł, co stanowi mniej niż -0,005% uzyskanych łącznie skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy.

Zasady stosowane w okresach poprzednich powodowały przesunięcia sprzedaży pomiędzy miesiącami, w zależności od tego w jakim miesiącu realizowana była sprzedaż towarów nowej kolekcji do sklepów franczyzowych, a w jakich wystawione zostały korekty sprzedaży dokumentujące zwroty. Wprowadzona zmiana eliminuje te ewentualne przesunięcia, a przez to lepiej odzwierciedla uzyskane wyniki.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2014-04-09Radosław WiśniewskiPrezes ZarząduRadosław Wiśniewski

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »