Reklama

REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w październiku 2014 r.

Raport bieżący nr 45/2014

Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Reklama

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2014 r. wyniosła 49,4 mln zł i była 21,2% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym za 10 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 398,2 mln zł i wzrosła o 8,1% r./r.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec października wyniosła 105,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 5,5% w odniesieniu do października 2013.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2014 r. wyniósł 26,2 mln zł, co oznacza poziom o 19,5% wyższy niż w październiku roku poprzedzającego.

Sprzedaż po 10 miesiącach br. osiągnęła poziom 216,4 mln zł i wzrosła o 14,4% r./r.

Sieć Textilmarket na koniec października składała się z 304 sklepów własnych o łącznej powierzchni 65,2 tys. m2, i była na poziomie ponad 5% wyższym niż na koniec października 2013.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w październiku 2014r. wyniosła 23,2 mln zł i była wyższa o 23% od osiągniętej w październiku 2013 r. (w tym sprzedaż na rynku polskim wrosła o 31,9%, a na rynkach zagranicznych spadła o -4,1%).

Sprzedaż po 10 miesiącach br. wyniosła 181,8 mln zł, co oznacza poziom wyższy o 1,5% od wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedzającego (w tym sprzedaż na rynku polskim wrosła o 12,9%, a na rynkach zagranicznych spadła o -26,7%).

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec października 2014r. miały łączną powierzchnię 40,6 tys. m2, tj. były na poziomie 3,8% wyższym niż w październiku 2013.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w październiku 2014 r. osiągnęła poziom 3 mln zł, i wzrosła o 16,5% w porównaniu do października 2013. W ujęciu narastającym za 10 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła 24,7 mln zł i wzrosła o 9,4% r./r.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2014-11-07Bogusz KruszyńskiWiceprezes ZarząduBogusz Kruszyński

Dowiedz się więcej na temat: R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »