Reklama

REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w sierpniu 2017 r.

Raport bieżący nr 31/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Reklama

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w sierpniu 2017 r. wyniosła ok. 49 mln zł i była o 7% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 375 mln zł i była niższa o 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec sierpnia wyniosła 141,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 10% w odniesieniu do sierpnia 2016.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2017 r. wyniósł ok. 32 mln zł co oznacza spadek o 4% w porównaniu do sierpnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 229 mln zł i była na tym samym poziomie co w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w sierpniu 2017 wyniosły ok. 0,9 mln zł co oznacza wzrost o 9% w stosunku do sierpnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 5,7 mln zł i była o 11% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec sierpnia składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,4 tys. m2, która była o 19% wyższa niż na koniec sierpnia 2016.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w sierpniu 2017 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była niższa o 13% niż w sierpniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 146 mln zł i była 4% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w sierpniu 2017 wyniosły 2,3 mln zł co oznacza spadek o 15% w stosunku do sierpnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 20,2 mln zł i była 6% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec sierpnia wyniosła 37,6 tys. m2, tj. była na poziomie o 10% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-09-06Bogusz KruszyńskiPrezes ZarząduBogusz Kruszyński

Dowiedz się więcej na temat: R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »