Reklama

REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan we wrześniu 2017 r.

Raport bieżący nr 32/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Reklama

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan we wrześniu 2017 r. wyniosła ok. 53 mln zł i była o 9% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 427 mln zł i była niższa o ok. 0,4% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec września wyniosła 142,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 9% w odniesieniu do września 2016.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2017 r. wyniósł ok. 36 mln zł, co oznacza wzrost o 19% w porównaniu do września roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 265 mln zł i była wyższa o ok. 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl we wrześniu 2017 wyniosły ok. 0,9 mln zł co oznacza wzrost o 3% w stosunku do września 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 6,5 mln zł i była o 10% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec września składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,8 tys. m2, która była o 18% wyższa niż na koniec września 2016.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów we wrześniu 2017 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była niższa o 8% niż we wrześniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 163 mln zł i była 4% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie we wrześniu 2017 wyniosły 2,2 mln zł co oznacza spadek o 10% w stosunku do września 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 22,4 mln zł i była 6% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września wyniosła 37,5 tys. m2, tj. była na poziomie o 9% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-10-05Bogusz KruszyńskiPrezes ZarząduBogusz Kruszyński

Dowiedz się więcej na temat: R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »