Reklama

EMPERIA (EMP): Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w czerwcu 2016 roku.

Raport bieżący nr 69/2016

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Emperia Holding S.A. ("Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. ("Stokrotka”) osiągnęła w czerwcu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 193 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w czerwcu 2015 roku o ok. 27,6%.

Reklama

Przychody ze sprzedaży towarów za okres kwiecień-czerwiec wyniosły 570 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 23,2%.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-czerwiec wyniosły 1 142 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 24,4%.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w czerwcu 2016 roku wyniósł około 10,0%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień - czerwiec 2016 roku wyniósł około 6,6% oraz w okresie styczeń-czerwiec 2016 roku wyniósł około 7,5%.

W czerwcu 2016 roku otworzono 4 sklepy: 2 supermarkety, 1 market oraz 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. mkw: 0,9 tys. mkw w supermarketach, 0,2 tys. mkw w marketach oraz 0,4 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec czerwca 2016 roku wyniosła 348. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec czerwca 2016 roku wyniosła 167,5 tys. mkw.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2016-07-04Elżbieta ŚwiniarskaDyrektor Ekonomiczny

Dowiedz się więcej na temat: oo

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »