Reklama

REDAN (RDN): Wyniki sprzedaży Grupy Redan w I półroczu 2010 r. - raport 15

Raport bieżący nr 15/2010
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd Redan SA informuje, iż w I półroczu 2010 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 141,4 mln zł i były o 3% wyższe w porównaniu do wyniku osiągniętego w tym samym okresie roku poprzedniego. Sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała wzrost sprzedaży o 18%, do poziomu 75,1 mln zł. Na krajowym rynku modowym odnotowano spadek sprzedaży o niecałe 4% do poziomu 58,8 mln zł. Natomiast sprzedaż rynku modowego zagranicą zwiększyła się o ponad 4% i wyniosła 4,8 mln zł

Reklama

W I półroczu 2010 r. szacunkowa wartość marży handlowej (przychody ze sprzedaży towarów pomniejszone o koszt sprzedanych towarów) Grupy Kapitałowej Redan wzrosła o 8% w porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego. Grupa odnotowała wzrost marży zarówno na rynku dyskontowym, jak i modowym (odpowiednio o 21% i 7%)

Pomiędzy końcem I półrocza 2009 i 2010 r. powierzchnia sieci sklepów dyskontowych zwiększyła się o 22%, a sklepów działających na rynku modowym w Polsce o 1%. Sprzedaż w sklepach porównywalnych (tzn. takich, które działały w poszczególnych miesiącach zarówno w bieżącym jak i poprzednim roku) w sektorze dyskontowym wzrosła o 4%, a w sektorze modowym odnotowano nieznaczny, 1% spadek.

Pełna informacja nt. wyników finansowych osiągniętych w I półroczu 2010 r. zaprezentowana zostanie w rozszerzonym skonsolidowanym raporcie półrocznym.

Podstawa prawna:

Art. 56 ust 1 pkt. 1 - Ustawa o ofercie - informacje poufne
Bogusz Kruszyński - Wiceprezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »