Reklama

EUROMARK (EMK): Wyniki sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2010 roku - raport 23

Raport bieżący nr 23/2010
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd "Euromark Polska" S.A. (Emitent) w nawiązaniu do polityki informacyjnej rozpoczętej i opisanej w raporcie bieżącym nr 3/2009 z dnia 8 kwietnia 2009 roku informuje, że jednostkowe wyniki sprzedaży "Euromark Polska" S.A. w czerwcu 2010 roku wyniosły 6.883 tysięcy złotych i były wyższe o 14,1% od wyników osiągniętych w czerwcu ubiegłego roku. Narastająco jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie marzec - czerwiec 2010 roku wyniosły 25.187 tysięcy złotych i były wyższe od wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 18,5%.

Reklama

Zarząd informuje, że w czerwcu 2010 roku Spółka "Euromark Polska S.A." kontynuowała pozytywną dynamikę sprzedaży skumulowanej zapoczątkowaną w I kwartale roku obrotowego 2010/2011, co spowodowane było bardzo pozytywną reakcją klientów na produkty z kolekcji Wiosna 2010. W głównej mierze, wpływ na powyższe miała kolekcja marki Campus, która poszerzona została poprzez wprowadzenie nowych kategorii produktów oraz nowych modeli.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej w czerwcu 2010 roku wyniosły 7.189 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych w czerwcu roku ubiegłego o 29,6%. Narastająco wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej Euromark osiągnięte w okresie marzec - czerwiec 2010 roku wyniosły 26.381 tysięcy złotych i były niższe od wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 20,6%. Spadek skonsolidowanych przychodów spowodowany był głównie sprzedażą przez Emitenta spółki zależnej Eurotech Leisure Ltd. w sierpniu 2009 roku. Pomijając, dla uzyskania porównywalności, przychody osiągnięte przez Eurotech Leisure Ltd. w przychodach skonsolidowanych za czerwiec 2009 roku oraz za okres marzec-czerwiec ubiegłego roku, Grupa zanotowałaby wzrost sprzedaży w wysokości 10,6% w skali miesiąc do miesiąca oraz 17,8% wzrost sprzedaży w ujęciu za cały okres.

Wskaźniki dynamiki sprzedaży zostały obliczone poprzez porównanie bieżących wyników sprzedaży z wynikami za czerwiec 2009 roku oraz narastająco. Różnią się one nieznacznie od wyników podanych w raporcie bieżącym nr 8/2009 opublikowanym dnia 3 lipca 2009 roku z racji późniejszych korekt księgowych.

Jednocześnie Emitent przypomina, iż pełna informacja nt. wyników finansowych osiągniętych w perspektywie kwartału obejmującego miesiąc czerwiec zaprezentowana zostanie w rozszerzonym skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym za II kwartał roku obrotowego 2010/2011, którego publikacja przewidziana jest na dzień 2 listopada 2010 roku.
James Michael Kelly - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »