Reklama

EUROMARK (EMK): Wyniki sprzedaży osiągnięte w październiku 2010 roku

Raport bieżący nr 33/2010
Podstawa prawna:

Reklama

Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd "Euromark Polska" S.A. (Emitent) w nawiązaniu do polityki informacyjnej rozpoczętej i opisanej w raporcie bieżącym nr 3/2009 z dnia 8 kwietnia 2009 roku informuje, że jednostkowe wyniki sprzedaży "Euromark Polska" S.A. w październiku 2010 roku wyniosły 9.339 tysięcy złotych i były wyższe o 5,6% od wyników osiągniętych w październiku ubiegłego roku. Narastająco jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie marzec - październik 2010 roku wyniosły 59.801 tysięcy złotych i były wyższe od wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 21,0%.

Zarząd informuje, że w październiku 2010 roku Spółka "Euromark Polska S.A." kontynuowała pozytywną dynamikę sprzedaży skumulowanej zapoczątkowaną w I kwartale roku obrotowego 2010/2011, co spowodowane było bardzo pozytywną reakcją klientów na produkty z tegorocznej kolekcji. W głównej mierze, wpływ na powyższe miała kolekcja marki Campus, która poszerzona została poprzez wprowadzenie nowych kategorii produktów oraz nowych modeli.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej w październiku 2010 roku wyniosły 9.834 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w październiku roku ubiegłego o 5,3%. Narastająco wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej Euromark osiągnięte w okresie marzec - październik 2010 roku wyniosły 62.693 tysięcy złotych i były niższe od wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 8,4%. Spadek skumulowanych skonsolidowanych przychodów spowodowany był głównie sprzedażą przez Emitenta spółki zależnej Eurotech Leisure Ltd. w sierpniu 2009 roku. Pomijając przychody osiągnięte przez Eurotech Leisure Ltd. w przychodach skonsolidowanych za okres marzec-październik ubiegłego roku (od września Eurotech Leisure Ltd. nie podlegał konsolidacji), Grupa zanotowałaby wzrost skumulowanej sprzedaży za okres marzec-październik w wysokości 19,6%.

Wskaźniki dynamiki sprzedaży zostały obliczone poprzez porównanie bieżących wyników sprzedaży z wynikami za październik 2009 roku oraz narastająco, które różnią się od wyników podanych w raporcie bieżącym nr 20/2009 z racji późniejszych korekt księgowych, w szczególności wskazanych w raporcie bieżącym nr 29/2010.

Jednocześnie Emitent przypomina, iż pełna informacja nt. wyników finansowych osiągniętych w perspektywie kwartału obejmującego miesiąc październik zaprezentowana zostanie w rozszerzonym skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym za trzeci kwartał roku obrotowego 2010/2011, którego publikacja przewidziana jest na dzień 14 stycznia 2011 roku.
James Kelly - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: wyniki sprzedaży | Raport bieżący

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »