Reklama

EUROMARK (EMK): Wyniki sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2010 roku - raport 30

Raport bieżący nr 30/2010
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd "Euromark Polska" S.A. (Emitent) w nawiązaniu do polityki informacyjnej rozpoczętej i opisanej w raporcie bieżącym nr 3/2009 z dnia 8 kwietnia 2009 roku informuje, że jednostkowe wyniki sprzedaży "Euromark Polska" S.A. we wrześniu 2010 roku wyniosły 7.711 tysięcy złotych i były wyższe o 33,3% od wyników osiągniętych we wrześniu ubiegłego roku. Narastająco jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie marzec - wrzesień 2010 roku wyniosły 50.462 tysięcy złotych i były wyższe od wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 24,3%.

Reklama

Zarząd informuje, że we wrześniu 2010 roku Spółka "Euromark Polska S.A." kontynuowała pozytywną dynamikę sprzedaży skumulowanej zapoczątkowaną w I kwartale roku obrotowego 2010/2011, co spowodowane było bardzo pozytywną reakcją klientów na produkty z tegorocznej kolekcji. W głównej mierze, wpływ na powyższe miała kolekcja marki Campus, która poszerzona została poprzez wprowadzenie nowych kategorii produktów oraz nowych modeli.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej we wrześniu 2010 roku wyniosły 8.034 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych we wrześniu roku ubiegłego o 33,8%. Narastająco wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej Euromark osiągnięte w okresie marzec - wrzesień 2010 roku wyniosły 52.858 tysięcy złotych i były niższe od wyników osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 10,5%. Spadek skumulowanych skonsolidowanych przychodów spowodowany był głównie sprzedażą przez Emitenta spółki zależnej Eurotech Leisure Ltd. w sierpniu 2009 roku. Pomijając przychody osiągnięte przez Eurotech Leisure Ltd. w przychodach skonsolidowanych za okres marzec-sierpień ubiegłego roku (od września Eurotech Leisure Ltd. nie podlegał konsolidacji), Grupa zanotowałaby wzrost skumulowanej sprzedaży za okres marzec-wrzesień w wysokości 22,4%.

Wskaźniki dynamiki sprzedaży zostały obliczone poprzez porównanie bieżących wyników sprzedaży z wynikami za wrzesień 2009 roku oraz narastająco, które różnią się od wyników podanych w raporcie bieżącym nr 19/2009 z racji późniejszych korekt księgowych, w szczególności wskazanych w raporcie bieżącym nr 29/2010.

Jednocześnie Emitent przypomina, iż pełna informacja nt. wyników finansowych osiągniętych w perspektywie kwartału obejmującego miesiąc wrzesień zaprezentowana zostanie w rozszerzonym skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym za trzeci kwartał roku obrotowego 2010/2011, którego publikacja przewidziana jest na dzień 14 stycznia 2011 roku.
James Kelly - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »