Reklama

VEE (VEE): Zakończenie pierwszego etapu prac przygotowawczych nad modułem DiallaTM

Raport bieżący nr 10/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Voicetel Communications S.A. (dalej Emitent, Spółka) niniejszym pragnie poinformować o zakończeniu pierwszego etapu prac przygotowawczych nad modułem DiallaTM związanym z umawianiem konsultacji lekarskich.

Reklama

DiallaTM jest rozwijanym przez Emitenta produktem pełniącym funkcję automatycznego contact center dla klientów z sektora MSP. Produkt DiallaTM działa w oparciu o stale rozwijaną przez Spółkę technologię BrillianceTM. Założeniem produktu jest dostarczanie funkcjonalności obsługi telefonicznej klienta w ramach zdefiniowanych i ustandaryzowanych procesów. Produkt skierowany jest do klientów z sektora MSP, należących do popularnych branż usługowych, takich jak m.in.: gabinety lekarskie i kosmetyczne, dealerzy i warsztaty samochodowe, dostawcy internetu i telewizji, deweloperzy i agencje nieruchomości, firmy z branży e-commerce, hotele i wiele innych. Produkt DiallaTM cechować się będzie łatwą konfiguracją, dużą elastycznością i uniwersalnością, atrakcyjnym poziomem cenowym oraz szeregiem korzyści związanych z ergonomią, wynikających z zastosowania technologii BrillianceTM. . Kolejny etap prac nad modułem DiallaTM przeznaczonym dla branży medycznej stanowić będą testy i wdrożenia u klientów zewnętrznych.

Faza wdrożeniowa DiallaTM stanowi istotny element procesu przygotowania produktu do pełnej komercjalizacji. Zarząd Spółki uważa, że poszerzenie zakresu usług o produkt przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw, istotnie zwiększy segment docelowy klientów Emitenta, a tym samym wpłynie pozytywnie na jego wynik finansowy.

Spółka planuje rozpocząć wdrożenia pierwszych modułów DiallaTM w II kwartale 2017 r.

Rozpoczęcie fazy wdrożeniowej produktu DiallaTM wpisuje się w strategię Emitenta, zakładającą komercjalizację technologii BrilianceTM oraz dywersyfikację portfela klientów Grupy Kapitałowej Voicetel Communications S.A..

Obecnie Emitent testuje również nowe rozwiązania, mogące stanowić uzupełnienie gamy produktowej Voicetel Communications S.A..

- MayaTM – rozwiązanie automatyzujące przeprowadzanie kampanii telefonicznych w zakresie pozyskiwania i ocieplania leadów dla firm z branży call center,

- AlisaTM – rozwiązanie monitorujące i analizujące rozmowy przeprowadzanie przez fizycznych konsultantów telefonicznych w firmach posiadających własne zasoby contact center.

Powyższe rozwiązania znajdują się obecnie w fazie rozwoju. Emitent będzie na bieżąco informował o ewentualnym przejściu do fazy wdrożeniowej i komercjalizacji produktów MayaTM i AlisaTM.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-03-29Dawid WójcickiPrezes Zarządu
2017-03-29Krzysztof PłachtaWiceprezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »