Reklama

POLMED (POM): Zakończenie subskrypcji i sprzedaży akcji serii H

Raport bieżący nr 5/2010
Podstawa prawna:

Reklama

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Temat raportu:

Zakończenie subskrypcji i sprzedaży akcji serii H

Treść raportu:

Zarząd POLMED S.A. z siedzibą w Starogardzie Gdańskim przedstawia informacje o zakończeniu subskrypcji i sprzedaży oraz o przydziale akcji na okaziciela Serii H:

1. Sprzedaż akcji serii H rozpoczęła się w dniu 28 września 2010 roku i zakończyła w dniu 1 października 2010 roku.

2. Akcje serii H zostały przydzielone w dniu 6 października 2010 roku.

3. W ramach sprzedaży akcji serii H oferowanych było 1 000 000 akcji.

4. Stopa redukcji wyniosła 42,7525%.

Emitent w pierwszej kolejności przydzielił akcje Inwestorom, którzy złożyli zapisy na akcje w związku z uczestnictwem tych Inwestorów w procesie budowy Księgi Popytu i złożyli Deklaracje Zainteresowania z ceną nie niższą niż cena emisyjna oraz zapis na akcje w liczbie równej ilości akcji określonej w Deklaracji Zainteresowania. Powyższe kryteria spełniło 68 (sześćdziesiąt osiem) zapisów na łączną liczbę 1.746.800 akcji. Ponieważ łączna liczba akcji objętych zapisami złożonymi przez Inwestorów biorących udział w procesie budowania Księgi Popytu przekroczyła liczbę Akcji Oferowanych, zapisy podlegały proporcjonalnej redukcji wynoszącej 42,7525%. Stopa alokacji w ramach pojedynczego zapisu wyniosła 57,2475%.

5. W ramach sprzedaży akcji serii H złożono zapisy na 2.479.428 akcji.

6. W ramach przeprowadzonej sprzedaży akcji serii H dokonano przydziału 1 000 000 akcji.

7. Akcje serii H były obejmowane po cenie sprzedaży równej 3,50 zł.

8. Liczba osób, które złożyły zapisy na papiery wartościowe objęte subskrypcją lub sprzedażą wyniosła 221.

9. Przydzielono łącznie 1 000 000 akcji serii H 68 podmiotom.

10. Zarząd Spółki nie podpisywał umów subemisji.

11. Wartość przeprowadzonej sprzedaży, rozumiana jako iloczyn liczby papierów wartościowych objętych ofertą i ceny emisyjnej lub ceny sprzedaży wyniosła 3 500 000,00 zł.

12. Łączne koszty emisji wyniosły 253.863,92 zł., z czego:

a) koszty przygotowania i przeprowadzenia oferty: 131.575,41 zł.

b) koszty wynagrodzenia subemitentów, dla każdego oddzielnie: 0 zł.

c) koszty sporządzenia prospektu emisyjnego, z uwzględnieniem kosztów doradztwa: 17.879,71 zł.

d) koszty promocji oferty: 104.408,80 zł.

Metoda rozliczenia kosztów w księgach rachunkowych i sposób ujęcia w sprawozdaniu

finansowym Spółki: poniesione koszty emisji akcji zmniejszą kapitał zapasowy spółki do wysokości nadwyżki wartości emisji nad wartość nominalną akcji, a pozostała ich część zaliczona zostanie do kosztów finansowych.

13. Średni koszt przeprowadzenia subskrypcji lub sprzedaży przypadającego na jednostkę papieru wartościowego objętego subskrypcją lub sprzedażą wyniósł 0,2539 zł.

Szczegółowa podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami państwa niebędącego państwem członkowskim - § 33 ust. 1
Radosław Szubert - Prezes Zarządu
Romuald Magdoń - Wiceprezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: Akcji | Raport bieżący | zapisy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »