Reklama

CASHFLOW (CFL): Zakończenie subskrypcji warrantów serii A.

Raport bieżący nr 63/2012
Podstawa prawna:

Reklama

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Cash Flow S. A. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej w nawiązaniu do raportu bieżącego numer 59/2012 z dnia 23 października 2012 roku w sprawie emisji warrantów subskrypcyjnych serii A oraz powzięcie uchwały w przedmiocie docelowego podwyższenia kapitału zakładowego informuje, że w dniu 29 października 2012 roku emisja warrantów subskrypcyjnych dobiegła końca. Emitent przypomina, że wyemitowane zostało nie mniej niż 100.000 (sto tysięcy) i nie więcej niż 2.500.000 (dwa miliony pięćset tysięcy) imiennych warrantów subskrypcyjnych serii A. Warranty Subskrypcyjne zostały wyemitowane nieodpłatnie i są niezbywalne. Jeden Warrant Subskrypcyjny uprawnia do złożenia zapisu na jedną akcję zwykłą serii D na okaziciela Spółki o wartości nominalnej 1,00 złoty, emitowanej w ramach kapitału docelowego z wyłączeniem prawa poboru. Akcje serii D miały zostać wprowadzone do obrotu po ich objęciu przez akcjonariuszy.

1. Emisja warrantów subskrypcyjnych rozpoczęła się w dniu 22 października 2012 roku i została zakończona w dniu 29 października 2012 roku.

2. Przydział papierów wartościowych został określony na dzień 29 października 2012 roku.

3. Przedmiotem emisji było nie mniej niż 100.000 (sto tysięcy) i nie więcej niż 2.500.000 (dwa miliony pięćset

tysięcy) imiennych warrantów subskrypcyjnych serii A. Jeden Warrant Subskrypcyjny uprawniał do złożenia zapisu na jedną akcję zwykłą serii D na okaziciela Spółki o wartości nominalnej 1,00 złoty.

4. Podczas emisji warrantów subskrypcyjnych nie doszło do redukcji.

5. Osoby, do których skierowana była emisja nie złożyły żadnego zapisu na warranty subskrypcyjne serii A, co oznacza, iż emisja nie doszła do skutku (nie doszło do subskrypcji).

6. Mając na uwadze brak zapisów, nie dokonano przydziału papierów wartościowych.

7. Warranty subskrypcyjne miały być obejmowane bez opłata, natomiast akcje serii D miały być obejmowane po cenie 3 złote za jedną akcję.

8. Cash Flow S. A. nie zawierał umów z subemitentami.

Emitent nie poniósł żadnych dodatkowych kosztów emisji warrantów subskrypcyjnych serii A oraz akcji serii D, ponieważ dokumenty związane z tą emisją zostały opracowane przez pracowników i współpracowników spółki w ramach pełnionych przez nich obowiązków. Zważywszy, że emisja miała charakter niepubliczny nie wystąpiły również koszty związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem emisji. Jedynym kosztem poniesionym przez emitenta była opłata za akt notarialny, który obejmował uchwały Zarządu w przedmiocie emisji warrantów oraz akcji. Łączny koszty aktu notarialnego (zawierającego między innymi opłaty notarialne oraz podatek od czynności cywilnoprawnych) wyniósł 17.393,00 (słownie: siedemnaście tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt trzy złote).

Warranty subskrypcyjne serii A zostały zaproponowane w ramach emisji prywatnej określonemu podmiotowi, który miał zostać inwestorem finansowym. Zdaniem inwestora cena zaproponowane przez Emitenta była na dzień zakończenia zapisów zbyt wysoka. Zgodnie z dokonanymi ustaleniami emitent oraz inwestor zamierzają przeprowadzić nowe negocjacje cenowe. Jeżeli dojdzie do osiągnięcia konsensusu w zakresie ceny Cash Flow S. A. rozważa w przyszłości dokonanie podobnej emisji warrantów subskrypcyjnych zamiennych na akcje.

Raport sporządzono na podstawie § 33 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa nie będącego państwem członkowskim (Dz. U. Nr 33 z dnia 28 lutego 2009 r., poz. 259 z późniejszymi zmianami).
Grzegorz Gniady - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: serie | seria | Emitent

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »