Reklama

LARQ (LRQ): Zawarcie przez emitenta z jednym podmiotem umów, które łącznie spełniają kryterium znaczącej umowy

Raport bieżący nr 25/2010
Podstawa prawna:

Reklama

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd CAM Media S.A. informuje, iż w dniu wczorajszym zawarł umowę

z Zenithoptimedia Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na realizację kampanii

reklamowej dla instytucji finansowej w 2010 roku. Łączna wartość wszystkich umów

zawartych przez CAM Media S.A. z Zenithoptimedia Group Sp. z o.o. z siedzibą

w Warszawie w okresie ostatnich 12 miesięcy jest równa kwocie 3.472. tys. zł brutto

i przekroczyła poziom 10% kapitałów własnych emitenta (kryterium uznania umowy

za znaczącą umowę).

Spośród wskazanych wyżej umów umową o największej wartości jest umowa,

realizowana przez CAM Media SA na podstawie zlecenia z dnia 22 kwietnia 2010

roku, którego przedmiotem jest przeprowadzenie przez CAM Media SA na zlecenie

Zenithoptimedia Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie kampanii reklamowej dla

producenta sprzętu AGD w galeriach handlowych w 2010 roku. Wartość umowy jest

równa kwocie 773.410 zł netto tj. 943.560,20 zł brutto. Umowa została zawarta od

dnia 22 kwietnia 2010 roku do dnia 25 czerwca 2010 roku. Pozostałe warunki wykonania

umowy nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.
Krzysztof Przybyłowski - Prezes Zarządu
Paweł Orłowski - Wiceprezes Zarządu
Adam Michalewicz - Wiceprezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »