Raport bieżący nr 30/2010
Podstawa prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd CAM Media S.A. informuje, iż w dniu wczorajszym Emitent otrzymał
podpisaną przez drugą stronę kopię umowy z dnia 29 lipca 2010 roku, zawartej ze
Związkiem Producentów - "Polskie Mięso" z siedzibą w Warszawie, na realizację
kampanii informacyjnej mięsa wieprzowego wyprodukowanego zgodnie z systemem
jakościowym PQS, ktora ma być realizowana na podstawie umowy zawartej przez
Związek Producentów - "Polskie Mięso" z Agencją Rynku Rolnego.
Agencja Rynku Rolnego zatwierdziła wybór CAM Media S.A. jako organizacji
wdrażającej trzyletnią kampanię informacyjną mięsa wieprzowego wyprodukowanego
zgodnie z systemem jakościowym PQS.
Na podstawie umowy CAM Media S.A. zobowiązała się do wdrożenia przedmiotowej
kampanii reklamowej i podjęcia działań, których szczegółowy zakres zostal określony
w umowie.
Umowa wchodzi w życie z dniem 29 lipca 2010 roku, przy czym czas realizacji,
wynikających z niej działań, dzieli się na trzy dwunastomiesięczne fazy. CAM Media
S.A. może kontynuować wykonanie umowy w drugiej i trzeciej fazie wyłącznie po
otrzymaniu pisemnego zezwolenia drugiej strony, ktore będzie uwarunkowane
dostępnością wymaganych środków finansowych w budżecie Wspólnoty
Europejskiej. Ponadto zleceniodawca ma prawo do czasowego zawieszenia lub
ostatecznego rozwiązania umowy bez odszkodowania, w przypadku, gdy wymagane
na jej wykonanie środki nie są dostępne w budżecie krajowym.
Umowa wygasa po dokonaniu ostatniej płatności należnej CAM Media S.A. na
podstawie umowy.
Umowa będzie realizowana na podstawie zatwierdzonego przez Związek
Producentów "Polskie Mięso" szczegółowego harmonogramu działań, obejmującego
kosztorys.
Z tytułu usług określonych umową CAM Media S.A. otrzyma wynagrodzenie netto w
formie kwoty zryczałtowanej w wysokości 13 % rzeczywistych kosztów realizacji
działań, przy czym wynagrodzenie z tytułu realizacji trzyletniej kampanii, zgodnie z
budżetem kampanii zaakceptowanym przez Komisję Europejską, nie może
przekroczyć kwoty 401.830,08 EURO netto.
Finansowanie działań realizowanych przez CAM Media S.A. odbywać się bedzie na
warunkach określonych w umowie z uwzględnieniem systemu przedpłat, które
zostaną uwzględnione w ostatecznym rozliczeniu za realizację poszczególnych
działań.
CAM Media S.A. ustanowiła wymagane zabezpieczenie w formie gwarancji
ubezpieczeniowej udzielonej drugiej stronie na okres 40 miesiecy do wysokości
kwoty 159.950,76 EURO na zabezpieczenie prawidłowego wykonania umowy na
realizację kampanii, która została zawarta z Agencją Rynku Rolnego. Ponadto CAM
Media S.A. wniosła zabezpieczenie wykonania umowy w postaci ubezpieczenia
kontraktu na rzecz Związku Producentów "Polskie Mięso".
Umowa określa warunki na jakich CAM Media S.A. zobowiązała się przekazać na
rzecz drugiej strony, Komisji Europejskiej i Agencji Rynku Rolnego wszelkie prawa
majątkowe dotyczące wyników działań, które mogą być objęte prawami własności
intelektualnej, uzyskanych w ramach wykonywania umowy.
Na warunkach określonych w umowie Związek Producentów "Polskie Mięso" ma
prawo rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia, bez prawa
odszkodowania dla CAM Media S.A. w przypadku niewykonania przez CAM Media
S.A. jednego ze zobowiązań umownych.
Na warunkach określonych w umowie jej wykonanie przez CAM Media S.A. podlega
kontroli Agencji Rynku Rolnego i Komisji Europejskiej oraz Europejskiego Trybunału
Obrachunkowego.
Wartość umowy przekracza 10% kapitałów własnych Emitenta (kryterium uznania
umowy za znaczącą umowę).
Umowa nie zawiera postanowień dotyczących kar umownych. Pozostałe warunki
umowy nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.
Krzyszyof Przybyłowski - Prezes Zarządu
Paweł Orłowski - Wiceprezes Zarządu
Adam Michalewicz - Wiceprezes Zarządu