Reklama

PLAYWAY (PLW): Zawarcie przez Movie Games S.A. umowy licencyjnej z Discovery – gra „Mythbusters”

Raport bieżący nr 68/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd PlayWay S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka”) informuje, iż w dniu 17.12.2018 r. Movie Games S.A. z siedzibą w Warszawie ("Movie Games”), spółka stowarzyszona ze Spółką zawarła z DISCOVERY LICENSING INC z siedzibą w Nowym Jorku, Stany Zjednoczone jako Licencjodawcą umowę licencyjną zgodnie z którą Licencjodawca udzielił Movie Games licencji na wykorzystanie znaków towarowych należących do Licencjodawcy, oraz muzyki i innych assetów (m.in. dźwięki, głosy, wizerunki postaci) do programu "Mythbusters”.

Reklama

Znaki towarowe Licencjodawcy zostaną wykorzystane przez Movie Games w grze komputerowej Mythbusers ("Gra”), której premiera planowana jest na koniec 2019 r.

W ramach podpisanej umowy licencyjnej, Licencjodawca zobowiązał się do prowadzenia intensywnych, długotrwałych, zakrojonych na szeroką skalę działań marketingowych, obejmujących m.in.: reklamy telewizyjne emitowane na kanałach należących do Licencjodawcy, obecność Gry w programach Licencjodawcy, wsparcie wizerunkowe największych gwiazd ("talents”) znanych z programów Licencjodawcy, promowanie Gry na kanałach Social Media ( program Mythbusters zrzesza na samym facebooku 6,6 mln fanów z całego świata ), stronach i serwisach internetowych należących do Licencjodawcy, akcje PR-owe, kampanie mailingowe, a także wykorzystanie relacji z najważniejszymi dystrybutorami oraz sklepami (np. App Store) w celu zapewnienia możliwie najlepszej ekspozycji podczas premiery (tzw. "features”).

"Mythbusters” to jeden z najpopularniejszych programów Discovery Channel, emitowany na antenie tej stacji nieprzerwanie od 2003 roku. Program doczekał się 17-tu sezonów emitowanych w kilkunastu krajach na całym świecie. Jego fabuła opiera się na testowaniu prawdziwości mitów, przesądów, scen z filmów i licznych anegdot za pomocą metod naukowych przez prowadzących, ekspertów w dziedzinie efektów specjalnych - Adama Savage i Jamie’go Hyneman’a. Po 2 latach przerwy, seria powraca w 2019 w formule Mythbusters Jr, skierowanej do młodych widzów.

Umowa została zawarta przy udziale PlayWay S.A. która będzie pomagać w działaniach marketingowych.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-12-17Krzysztof KostowskiPrezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »