Reklama

LARK (LRK): Zawarcie przez spółkę zależną Scientific Services Sp. z o. o. umowy z Firmą Stanley Associates, Inc. - raport 49

Raport bieżący nr 49/2012
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd MIT Mobile Internet Technology S.A. (dalej: "MIT", "Spółka") z siedzibą w Warszawie przekazuje do publicznej wiadomości, że w dniu dzisiejszym (tj. 24 września br.) do Spółki wpłynęła informacja o rozpoczęciu pełnego wykonywania przez spółkę zależną Scientific Services Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (dalej "SCIENTIFIC") umowy z Firmą Stanley Associates, Inc., spółką zależną od CGI Federal z siedzibą w Fairfax, Virginia, 22033, działającą na rzecz Rządu Stanów Zjednoczonych Ameryki (dalej "Umowa").

Reklama

Umowa dotyczy realizacji programu GSS Eureca (Global Support Strategy Eureca), w ramach którego SCIENTIFIC będzie odpowiedzialny za wsparcie Call Center i dostarczenie usług telekomunikacyjnych w obsłudze infolinii wizowych Ambasady Stanów Zjednoczonych w Warszawie oraz Ambasady Stanów Zjednoczonych w Kijowie. Umowa zakłada współpracę stron przez okres 5 lat, to jest do roku 2017.

SCIENTIFIC specjalizuje się w realizacji projektów na zasadzie outsourcingu. Świadczy usługi Call Center, outsourcingu procesów sprzedaży i pozyskiwania klientów, wprowadzania danych (digitalizacji), archiwizacji elektronicznej i fizycznej, hostingu baz danych, obsługi programów marketingu bezpośredniego oraz dostarcza oprogramowanie użytkowego na urządzenia mobilne.

Podstawa prawna: art. 56 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu (Dz. U. z 2005 r., Nr 184, poz. 1539).
Leszek Kułak - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »